شیائومی ردمی 9 پاور معرفی شد / قیمت ارزان، مشخصات فنی مناسب

سری گوشی های هوشمند میان رده شیائومی تا به امروز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند. بهره بردن از مشخصات فنی مناسب در کنار قیمت مقرون بصرفه، سبب شده تا این شرکت آمار فروش خوبی را در بازار به خود اختصاص دهد. البته نباید فراموش کنیم که شیائومی یکی از برند های محبوب کاربران ایرانی نیز می باشد. حال شاهد رونمایی شیائومی ردمی 9 پاور به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت می باشیم که بزودی با بهره بردن از مشخصات مناسب و قیمت مقرون بصرفه روانه بازار های جهانی می شود.

مشخصات شیائومی ردمی 9 پاور

این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.53 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده. صفحه نمایشی که برای طراحی اش از ناچ محبوب گوشی های میان رده، یعنی ناچ واتردراپ استفاده شده. بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش نیز، سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی به جز چهار سنسور که در بریدگی مستطیلی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند چیزی نمی بینیم و قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت نیز بر روی دکمه پاور تعبیه شده است. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین شیائومی ردمی 9 پاور را تشکیل می دهند.

در بخش سخت افزاری اما این گوشی میان رده به پردازنده اسنپدراگون 665 کوالکام مجهز شده. رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی قابل ارتقاء با میکرو اس دی تا حداکثر میزان 512 گیگابایت، از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

ردمی 9 پاور به باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی شارژ سریع مجهز شده. بدون شک این باتری با هر بار شارژ عمر مفید بسیار مطلوبی را برای این گوشی هوشمند میان رده به ارمغان خواهد آورد. این اسمارتفون قرار است با قیمت پایه 150 دلاری روانه بازار شود که با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، قیمت بسیار ارزان و مقرون بصرفه ای می باشد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد