ردمی نوت 8 پرو با دوربین 64 مگاپیکسلی امتیاز 84 را از وب سایت دگزومارک کسب کرد

ردمی نوت 8 پرو به عنوان پادشاه گوشی های هوشمند میان رده رونمایی شده بود و حال وب سایت معتبر دگزومارک سنسور های دوربین این گوشی میان رده را مورد بررسی قرار داده. در میان گوشی های میان رده Redmi note 8 pro یکی از اولین گوشی هایی بود که به سنسور 64 مگاپیکسلی مجهز شده بود.

ردمی نوت 8 پرو در بخش عکسبرداری توانست امتیاز 87 را به خود اختصا دهد که در میان گوشی های هوشمند میان رده امتیاز مناسب و قابل قبولی به حساب می آید. تصاویر ثبت شده در نور روز بسیار زنده و خوشایند می باشند که البته از سنسور 64 مگاپیکسلی توقعی کمتر از این هم نمی رود.

در شرایط نور کم نیز عمکلرد قابل قبولی را از دوربین این گوشی هوشمند شاهد بوده ایم. هر چند در برخی تصاویر ثبت شده در شب، نویز هایی نیز در این تصاویر مشاهده شده. در بخش زوم با توجه به اینکه این گوشی فاقد سنسور تله فوتو بوده، نتایج چندان خوب و قابل قبولی را از خود به جای نگذاشته.

در بخش ضبط ویدئو نیز دگزومارک امتیاز 78 را به این گوشی اختصاص داده که به نسبت گوشی های میان رده دیگر عملکرد ضعیف تری را از خود به نمایش گذاشته. Redmi note 8 pro قادر است تا ویدئو هایی با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه را ارائه کند که در تست های صورت گرفته تعادل رنگ سفید بسیار در این ویدئو ها نامتوزن بوده که دلیل اصلی کسب چنین امتیاز پایینی می باشد.

مشخصات سنسور دوربین ردمی نوت 8 پرو

ردمی نوت 8 پرو را از امروز می توان اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی جهان دانست. در کنار سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویری با کیفیت از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، دوربین های اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

در بریدگی ناچ صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز، سنسور 20 مگاپیکسلی قدرتمندی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

منبع: dxomark

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !