ZTE با معرفی nubia Z30 pro پیشگام عرصه تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش

شرکت های عرصه گوشی های هوشمند تا به امروز تلاش داشته اند تا طراحی صفحه نمایش محصولات خود را به گونه ای در نظر بگیرند که کمترین میزان حاشیه و بریدگی ناچ را برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی شاهد باشیم. در کنار ناچ های بسیار زیبا، تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ سبب می شد تا با صفحه نمایشی یکدست و بدون هیچگونه بریدگی رو به رو باشیم. اما حال ZTE قرار است دومین گوشی هوشمند خود را با نام nubia Z30 Pro که به تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش مجهز شده رونمایی کند.

همانطور که اشاره کرده بودیم، بهره بردن از تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ سبب می شود تا با صفحه نمایشی یکدست و بدون هیچ بریدگی رو به رو باشیم، اما دیگر خبری از پشتیبانی استاندارد های ضد آب IP نخواهد بود.

اما تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش، توانایی پشتیبانی از استاندارد های ضد آب IP را نیز خواهد داشت. پیش از این شاهد رونمایی Axon 20 5G به عنوان اولین گوشی هوشمند ZTE بودیم که به تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش مجهز شده بود. هرچند در تست های انجام شده، این سنسور دوربین سلفی اصلا نتوانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. حال گویا ZTE قصد دارد تا این ضعف را با معرفی nubia Z30 Pro برطرف کند.

در نمای رو به رویی با توجه به رندر های منتشر شده، صفحه نمایشی یکدست و بدون هیچ بریدگی برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی را شاهد هستیم که البته خمیدگی های قسمت کناری نیز کمک شایانی به هرچه یکدست تر و زیبا تر شدن این صفحه نمایش کرده است.

در نمای پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین می باشیم که البته هنوز اطلاعاتی از میزان رزولوشن در نظر گرفته شده برای این سنسور های دوربین منتشر نشده است. اما می دانیم که یک سنسور دوربین اصلی به همراه سنسور فوق عریض و سنسوری  از نوع تله فوتو با قابلیت زوم 100 برابری هیبرید، این گوشی هوشمند را همراهی خواهند کرد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود