پتنت گوشی جدید ZTE با طراحی مشابه با شیائومی می میکس 3

پتنت گوشی جدید ZTE که به تازگی منتشر شده. در طراحی منتشر شده این بار ZTE تصمیم به استفاده از تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ گرفته. طراحی در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی پاپ آپ نیز مشابه با یکی از زیبا ترین گوشی های هوشمندی می باشد که تا به امروز دیده ایم.

در پتنت گوشی جدید ZTE در قسمت جلویی از تکنولوژی دوربین سلغی پاپ آپ استفاده شده. این دوربین سلفی طراحی مشابه با شیائومی می میکس دارد. در بسیاری از گوشی های هوشمند مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ، شما به محض انتخاب دوربین سلفی، سنسور این دوربین بصورت خودکار نمایان می شود. اما شیائومی می میکس 3 از طراحی دیگری بهره می برد که به نظر شخصی خود بسیار زیبا تر و دلنشین تز است.

در این گوشی هوشمند جدید ZTE و شیائومی می میکس 3، برای استفاده از دوربین سلفی، کافی است که صفحه نمایش را به سمت پایین بکشید تا سنسور دوربین سلفی فعال شود. هر چند با توجه به تصاویر منتشر شده به احتمال زیاد این گوشی هوشمند از دو سنسور برای دوربین سلفی خود بهره خواد برد.

در قسمت پشتی نیز شاهد مجهز شدن این محصول به دوربین های اصلی دوگانه ای هستیم. جک 3.5 میلی متری و درگاه شارژ USB-C از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این محصول می باشد. در قسمت پشتی نیز شاهد استفاده سنسور حسگر اثر انگشت می باشیم. استفاده از این قابلیت کارآمد در قسمت پشتی نشان از استفاده صفحه نمایشی از جنس IPS LCD برای این گوشی هوشمند را می دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !