گوشی های آینده هوآوی با صفحه نمایش اینفینیتی O: هوآوی دست از تعقیب سامسونگ بر نمی دارد

هوآوی گویا قصد ندارد دست از شرکت سامسونگ بر دارد. در چند ماه اخیر رقابت این دو شرکت عرصه گوشی های هوشمند که در رتبه اول و دوم فروش جهانی گوشی هوشمند با یکدیگر  به اوج خود رسیده است.

از انتشار ویدئویی از کانسپت گوشی انعطاف پذیر هوآوی میت ایکس در مقابل پاسخی به معرفی رسمی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گرفته تا ادعای تصاحب مکان اول فروش از سامسونگ و ارائه گوشی مجهز به چهار دوربین اصلی بسیار با کیفیت تر از اولین گوشی با چهار دوربین اصلی سامسونگ گلکسی A9 2018(اولین گوشی هوشمند مجهز به چهار دوربین اصلی) از جمله فعالیت های هیجان انگیز رقابتی شرکت هوآوی برای پاسخ به پیشرفت های غول کره ای بوده است.

گوشی های آینده هوآوی با صفحه نمایش اینفینیتی O

سامسونگ در مراسمی ناچ های جذاب خود را بصورت رسمی معرفی کرد. این صفحات نمایش معرفی شده در چهار مدل مختلف قرار است برای گوشی های هوشمند آینده این شرکت مورد استفاده قرار گیرند. یکی از جذاب­ترین صفحات نمایش معرفی شده با نام اینفینیتی O رونمایی شد. این طراحی زیبا تنها یک حفره برای دوربین سلفی در قسمت کناری صفحه نمایش در نظر گرفته شده است و یک صفحه یکدست را به شما ارائه می دهد.

حال هوآوی نیز تصمیم گرفته است برای محصولات آینده خود از این نمایشگر بسیار زیبا استفاده کند. گویا هوآوی با توجه به پاسخ به تمام پیشرفت های سامسونگ که گفته شد، نتوانست این تنها پیشرفت شرکت کره ای را نسبت به خودش دوام بیاورد و پاسخی برای آن نداشته باشد و باز هم فضای رقابت را داغ نگه داشت.

بنر منتشر شده برای صفحه نمایش گوشی های هوشمند شرکت هوآوی

برنده میدان کیست؟

جالب­تر اینکه هوآوی اعلام کرده است قصد دارد گوشی هوشمند آینده خود را به زودی معرفی کند، حتی زودتر از سامسونگ گلکسی A8s که قرار است از همین صفحه نمایش بهره ببرد، و نام خود را به عنوان اولین شرکت بهره برده از چنین صفحه نمایشی به ثبت برساند.

سامسونگ گلکسی A8s با صفحه نمایش اینفینیتی O

هوآوی قرار است در ماه دسامبر از گوشی هوشمند جدید خود پرده برداری کند و سامسونگ نیز وعده رونمایی گوشی میان رده گلکسی A8s را در همین ماه داده است. حال باید ببینیم از این داستان رقابت جذاب بین این دو شرکت بزرگ عرصه گوشی های هوشمند کدام یک سربلند بیرون خواهند آمد.

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد

1 دیدگاه

گوشی هوشمند بدون ناچ با صفحه نمایش اینفینیتی O در دست یک شهروند چینی – صفحه نمایش آذر 7, 1397 - 2:03 ب.ظ
[…] برای گوشی میان رده خود یعنی گلکسی A8s داد، هوآوی نیز در تیزر تصویر منتشر شده در قالب یک بنر از مجهز شدن گوشی هوشمند بعدی خود به صفحه نمایش […]
دیدگاه بگذارید