تریلر قسمت دوم انیمیشن کتاب جنگل به نام موگلی : افسانه جنگل

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم موگلی : افسانه جنگل (Mowgli: Legend of The Jungle ) که از سری تولیدات کتاب جنگل می باشد را منتشر و تاریخ اکران و انتشار این فیلم را اعلام کرد.

پس از موفقیت و محبوبیت کتاب جنگل که در سال 2016 اکران شد، حال داستانی با روایت تاریک تر و کلاسیک تر به کارگردانی  اندی سرکیس از کتاب جنگل تولید شده است.

این فیلم داستان زندگی پسری به نام موگلی در جنگل های هند راروایت می کند که توسط یک گروه گرگ تربیت می شود. همانطور که او قواعد اغلب سختگیرانه جنگل را تحت نظارت یک خرس با نام Baloo (Andy Serkis) و یک جگوار مشکی به نام Bagheera (Christian Bale) می آموزد، موگلی توسط حیوانات جنگل به عنوان یکی از آنان پذیرفته می شود. همه به جز یک ببر ترسناک به نام Shere Khan (Benedict Cumberbatch) که خطرات زیادی را برای او دارد.

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۹ نوامبر امسال در شهرهایی چون لس آنجلس، نیویورک، سان فرانسیسکو و لندن اکران محدودی را تجربه کند. همچنین این فیلم قرار است در تاریخ ۷ دسامبر امسال نیز از طریق شبکه استریم محبوب نتفلیکس منتشر شود.

فیلم با بازیگران ستاره ای که شامل راوهان چاند به عنوان میگوجی، اندی سرکیس به عنوان بالو، کریستین بیلی به عنوان باگیرا و نسل کومبربچ به عنوان شیر خان می باشد تولید شده است. شخصیت های حیوانی مرکزی داستان دیگر عبارتند از: کاا، مار (کیت بلانشت)؛ رهبر بسته گرگ، آکللا (پیتر مولان) و … نیز در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

با ما همراه باشید برای تماشای تریلر دوم انیمیشن موگلی افسانه جنگل :

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد