ردمی K20 قاتل پرچمداران، رکورد دار بنچمارک با پردازنده اسنپدراگون 855

شیائومی ردمی K20

گویا شیائومی در سال میلادی جدید قرار نیست به هیچ گوشی هوشمندی رحم کند. این شرکت قدرتمند نشان داد که آینده ای روشن خواهد داشت. ردمی نوت 7 به همراه ردمی نوت 7 پرو با فروش بسیار فوق العاده خود، زنگ خطر را برای غول های قدرتمند این عرصه، چون سامسونگ و هواوی به صدا در آوردند. حال نوبت آن رسیده تا ردمی K20 به عنوان پرچمدار این شرکت، از خجالت دیگر پرچمداران شرکت ها در آید.

رکورد بنچمارک ANTUTU در دستان ردمی K20

در حالی که با معرفی نسل جدید پردازنده های 7 نانومتری، شاهد عملکرد فوق العاده این چیپست ها و مخصوصا مصرف انرژی بسیار کم آن های بودیم. اما آخرین پردازنده 7 نانومتری معرفی شد، متعلق به شرکت کوآلکام بود. اسنپدراگون 855 قدرتمند که برای اولین بار در پرچمداران سامسونگ گلکسی اس 10 استفاده شد.

بنچمارک های مختلفی از این پردازنده قدرتمند منتشر شد. یکی از قدرتمند ترین گوشی های هوشمند که تا پیش از این رکورد دار بنچمارک در میان گوشی های هوشمند اندرویدی می شناختیم، شیائومی می 9 بود و گویا این بار نوبت به پرچمدار بعدی این شرکت رسیده.

پرچمدار جدید سری ردمی که بزودی شاهد رونمایی رسمی آن خواهیم بود، توانست امتیاز 458,754 را از ANTUTU کسب کند. این در حالی است که پیش از این بالاترین امتیاز در اختیار شیائومی می 9 با امتیاز 371,423 بود.

بنچمارک شیائومی ردمی K20

اما این گوشی هوشمند تنها از قدرتمند ترین پردازنده بهره نبرده. صفحه نمایش 6.39 اینچی آمولد با کیفیت FHD+ که سنسور حسگر اثر انگشت را در خود جای داده، دوربین های اصلی سه گانه مجهز به سنسور های 48+16+8 مگاپیکسلی و احتمال استفاده از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی پاپ آپ از دیگر مشخصات احتمالی در نظر گرفته شده برای قاتل پرچمداران در نظر گرفته شده است.

حال تنها باید منتظر بود و دید آیا این گوشی هوشمند بعد از معرفی هم می تواند در آزمایشاتی که صورت خواهد گرفت، رکورد های را جا به جا کند یا خیر.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد