همکاری GeIL و ASRock برای ساخت رم EVO SPEAR Phantom Gaming

شرکت GeIL یکی از تولیدکنندگان قدیمی و به نام قطعات کامپیوتری، اعلام کرد با همکاری شرکت ASRock، خط تولید محصولات گیمینگ را گسترش می دهد. رم های EVO SPEAR Phantom Gaming Edition اولین محصول در نتیجه همکاری این دو شرکت است.

رم های ساخته شده توسط GeIL که با همکاری ASRock بهینه شده است، آمادگی استفاده در هر کامپیوتر با هر ابعادی را دارا است. این رم ها بهینه شده اند تا گیمرها، تولید کنندگان محتوا و کاربرانی که از کامپیوترهای آماده کوچک استفاده می کنند را همراهی کند. ماژول های رم EVO SPEAR Phantom Gaming سازگاری کاملی با مادربردهای ازراک دارند. از جمله مادربردهای خاص ازراک که عملکرد خوبی را از خود نشان داده اند می توان به Phantom Gaming X و Phantom Gaming 7 در پلتفرم Z390 و مادربرد Phantom Gaming 6 در پلتفرم X399 اشاره کرد.

رم های جدید GeIL در مجموعه تک کانال و چند کانال و با ظرفیتی تا 64 گیگابایت قابل خریداری هستند. ولتاژ کاری رم های EVO SPEAR Phantom Gaming بین 1.2 ولت تا 1.35 ولت برنامه ریزی شده اند. فرکانس کاری رم ها نیز در محدوده 2400 تا 3200 مگاهرتز در نظر گرفته شده است که با زمان تاخیر CL15 تا CL17، عملکرد خوبی را از خود نشان می دهند. از نظر ظاهری، رم های جدید GeIL با طراحی یکسانی برای نسخه فانتوم گیمینگ و فانتوم گیمینگ رایزن ساخته شده اند. هیت سینک مشکی رنگ با ارتفاع استاندارد دست کاربر را برای استفاده از کولرهای بزرگ باز می گذارد. تنها تفاوت این دو نسخه در نشان قرار گرفته رایزن در پشت ماژول باز می گردد.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

میکرون از رم‌های 256 گیگابایتی MCRDIMM رونمایی کرد

بررسی کیت رم کورسیر DOMINATOR PLATINUM D5 64GB 6000 MT/s CL30