معرفی رسمی ایسوس زنفون 6 با دوربین چرخشی

ایسوس زنفون 6

بالاخره ایسوس زنفون 6 بصورت رسمی رونمایی شد. این گوشی هوشمند این بار با چهره جدید به نسبت گوشی های هوشمند پیشین این شرکت وارد میدان شده است. بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی که با توجه به طراحی خاص در نظر گرفته شده برای آن ها، قابلیت استفاده به عنوان دوربین سلفی را نیز دارند از جمله اتفاقات خاص و جدید در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

طراحی

واقعا باید گفت که طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به نسبت طراحی های پیشین ایسوس، تحولی عجیب و جالب را با خود به همراه داشته است. عجیب ترین اتفاق رخ داده، استفاده از دوربین سلفی چرخشی برای این گوشی هوشمند می باشد. البته پیش از این، نمونه این طراحی را در گوشی سامسونگ گلکسی A80 شاهد بودیم.

اما طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، کمی متفاوت می باشد. در گلکسی A80 برای استفاده از دوربین سلفی شما صفحه نمایش گوشی را به سمت پایین می کشیدید و سنسور های دوربین اصلی با قابلیت چرخشی که داشتند به عنوان دوربین سلفی مورد استفاده قرار می گرفتند.

ایسوس زنفون 6

اما طراحی دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این محصول جدید ایسوس متفاوت است. شما با انتخاب دوربین سلفی، شاهد چرخش دوربین اصلی و بالا آمدن این دوربین همانند دوربین های سلفی پاپ آپ خواهید بود و می توانید از دوربین های اصلی قدرتمند این گوشی هوشمند برای ثبت تصاویر سلفی نیز استفاده کنید.

صفحه نمایش

به  لطف بهره بردن از نوع خاص دوربین سلفی پاپ آپ، صفحه نمایش 6.4 اینچی IPS با روشنایی 600 نیت بدون هیچگونه ناچی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. حذف ناچ نیز باعث شده تا 92 درصد از نمای جلویی این گوشی هوشمند را صفحه نمایش آن تشکیل دهد.

ایسوس زنفون 6

شاید توقع می رفت که ایسوس برای این محصول جدید خود از صفحه نمایشی از جنس آمولد بهره ببرد، که به طبع استفاده از چنین صفحه نمایشی باعث می شد تا سنسور حسگر اثر انگشت نیز در صفحه نمایش این گوشی در نظر گرفته شود، اما به دلیل استفاده از صفحه نمایش IPS ایسوس از این قابلیت امنیتی به شیوه سنتی در قسمت پشتی این گوشی هوشمند بهره برده است.

دوربین

همانطور که گفتیم، با توجه به طراحی خاص در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، شما می توانید از سنسور های دوربین اصلی این گوشی برای ثبت تصاویر سلفی نیز استفاده کنید. دوربین های اصلی دوگانه در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به یک سنسور 48 مگاپیکسلی قدرتمند IMX586 سونی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور فوق عریض 125 درجه ای 13 مگاپیکسلی مجهز شده است.

ایسوس زنفون 6

سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند، توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه را دارند. یکی دیگر از قابلیت های جذاب در نظر گرفته شده برای سنسور های دوربین اصلی، قابلیت ثبت تصاویری با کیفیت HDR+ در حالت شب می باشد.

سخت افزار و باتری

این گوشی هوشمند، اولین گوشی ایسوس می باشد که ب پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 مجهز شده. رم 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این محصول جدید می باشد. اسلات این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و کارت حافظه جانبی را نیز دارد. با این تفاصل حافظه داخلی این گوشی هوشمند قابلیت ارتقاء میرو اس دی را نیز دارد.

ایسوس همواره در انتخاب باتری برای گوشی های هوشمند خود نشان داد که یکی از اصلی ترین معیار هایش، انتخاب باتری با حداکثر ظزفیت ممکن می باشد. برای این گوشی هوشمند نیز باتری 5000 میلی آمپری قدرتمند با شارژ سریع 18 واتی در نظر گرفته شده است.

مشخصات دیگر و قیمت

هدفون های ZenEar در نظر گرفته شده برای این گوشی به شما قابلیت استفاده با جک 3.5 میلی متری و حتی اتصال بی سیم برای این هدفون را می دهد. قیمت 500 یورویی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده و از یک هفته دیگر پیش فروش آن نیز آغاز خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند