مشخصات فنی منتشر شده از اپو رنو به همراه قیمت

همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم اپو رنو تا چند روز آینده در تاریخ 10 آوریل (20 فروردین) بصورت رسمی رونمایی خواهد شد اما این گوشی  هوشمند در دو مدل مختلف میان رده و گوشی دیگری با خصوصیات یک پرچمدار رونمایی خواهد شد. در حالی که شاهد تیزر رسمی از این محصول جدید با پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 و سنسور های دوربینی با قابلیت زوم 10 برابری بودیم، حال نیز مشخصات فنی محدودی از این گوشی هوشمند متشر شده است.

قیمتی نه چندان گران با مشخصات فنی قدرتمند

یکی از اصلی ترین معیار های  انتخاب گوشی های هوشمند، سنسور های در نظر گرفته شده برای آن می باشد. اپو رنو نیز قرار است در مدل ویژه خود از سنسور های دوربین اصلی سه گانه با  قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و 10 برابری هیبریدی بهره مند شود. سوای سنسور های قدرتمند، پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 در نظر گرفته شده، این گوشی هوشمند را نزدیک تر به یک پرچمدار لایق کرده است.

اپو رنو

مدل ثابت این محصول با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. البته شایعاتی از مدل لامبورگینی برای اپو رنو به گوشی رسید که از رم 12 گیگابایتی بهره مند خواهد شد. برای مدت ویژه اپو رنو با پردازنده اسنپدراگون 855 محدوده قیمت 540 تا 580 دلاری در نظر گرفته شده. البته قطعا شاهد رونمایی از مدل معمولی این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 710 و دوربین های اصلی دوگانه که از قیمت ارزانتری برخوردار می باشد نیز خواهیم بود. اما در مدل استاندارد دیگر شاهد زوم 10 برابری برای سنسور های اصلی این گوشی هوشمند نخواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

لیست گوشی‌های پیکسل سازگار با اندروید 15

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !