اپل از ایرفون بیسیم Powerbeats Pro با قیمت 250 دلار رونمایی کرد

چند روز پیش خواندیم که کمپانی اپل احتمالا طی روزهای آتی یک ایرفون بیسیم جدید با برند بیتس معرفی خواهد کرد و اکنون این اتفاق رسما صورت گرفته است کوپرتینویی ها امروز از ایرفون بیسیم Powerbeats Pro رونمایی کردند که درست مانند ایرپاد، فاقد سیم هستند و دارای یک قاب برای شارژ کردن هدفون است اما شارژدهی این مدل در حالت گوش دادن، 9 ساعت عنوان شده است.

طبق اعلام اپل، ایرفون جدید پاور بیتس پرو این شرکت از ماه می با قیمت 250 دلار روانه بازار خواهد شد. اپل مدعی است که ایرفون Powerbeats Pro صدای قدرتمندتر و صدای متوازن به همراه گستره داینمیک بالانس شده و سیستم حذف نویز به منظور تجربه شنیداری کم نقص را ارائه میدهد.

ایرفون Powerbeats Pro همانند Powerbeats نسل فعلی در مقابل تعریق بدن و آب مقاومت دارد و سایزهای مختلف گوشی همراه این ایرفون هستند تا کاربران بسته به اندازه گوش خود، سایز مناسب را انتخاب کنند تا در حین ورزش و فعالیت، ایرفون در سر جای خود محکم بماند. به گفته اپل، به منظور بهترین طراحی آرگونومیک و کاملا فیت ایرفون Powerbeats Pro، این شرکت بیش از 20 پیکربندی را تست کرده تا به بهترین نتیجه و حداکثر راحتی این ایرفون دست پیدا کند. این مدل نسبت به Powerbeats 3 حدودا 23 درصد کوچک تر و 17 درصد سبک تر است.

بر روی هر یکی از ایربادها، دکمه های فیزیکی کنترل به همراه دکمه های اختصاصی کنترل صدا برای تنظیم بلندی صدا قرار دارند و همچنین یک دکمه برای پاسخ دادن به تماس ها یا رد آنها و و برای تغییر ترک موسیقی تعبیه شده است. همانند ایرپاد، پاور بیتس پرو نیز به طور خودکار قرار گرفتن داخل گوش را تشخیص میدهد و بدین ترتیب پخش یا توقف موسیقی را انجام میدهد. اپل ایرفون جدید و زیبای خود را در چهار رنگ مشکی، شیری، سورمه ای و سبز به فروش خواهد رساند.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت دوم : هدفون گیمینگ مناسب پخش موزیک نیست !

کارگاه آموزشی قسمت اول: امپدانس هدفون

تنها 5 روز تا معرفی بهترین هدفون بی سیم جهان WF-1000XM5 سونی