تنها 5 روز تا معرفی بهترین هدفون بی سیم جهان WF-1000XM5 سونی

پس از ماه ها گمانه زنی بالاخره سونی تاریخ معرفی WF-1000XM5 را مشخص کرد. به وضوح می توان گفت که تنها 5 روز به معرفی بهترین هدفون بی سیم قابل حمل جهان باقی مانده است. این شرکت در حساب توییتر خود تأیید کرده که رویداد معرفی Sony WF-1000XM5 در 24 جولای برگزار می شود.

اگر کیفیت صدا برای شما یک اصل است نه یک جنبه تفریحی، باید عنوان کنم که بهترین هدفونی که می توان بخرید WH-1000XM5 سونی است اما این یک هدفون بزرگ است که با وجود بی سیم بودن، قابلیت حمل و نقل آن کمی چالش بر انگیز است. اگر یک هدفون کوچک بی سیم با قابلیت های خیره کننده صدا می خواهید، چاره ای ندارید جز صبر کردن برای معرفی WF-1000XM5 سونی.

سونی در حال حاضر پنج نسل از سری‌های WH و WF را معرفی کرده است و با هر نسل محصولات بهتری را معرفی و بهبودهای قابل توجهی را به ما ارائه می‌دهد. شکی نداشته باشید که این بار هم چنین است زیرا سونی شاید در هر بخشی رقیب سر سخت داشته باشد اما در بخش صدا، اگر بخواهد می تواند همه را کنار بزند.

هم اکنون نمی دانیم که آیا در این مراسم رونمایی تنها WF-1000XM5 معرفی می شود یا محصول جدید دیگری در راه است. Sony WF-1000XM5 قرار است چندین پیشرفت را از جمله فناوری Dynamic Driver X با درایورهای 8.4 میلی‌متری، پردازنده‌های اختصاصی، کاهش نویز در زمان واقعی، سه میکروفون در هر هدفون و دیگر موارد را به همراه داشته باشد. طبق آنچه تاکنون شنیده ایم، قرار است این هدفون با احتساب قاب یا باکس شارژ، تا 24 ساعت عمر باتری داشته باشد. شما می توانید تمام آخرین فناوری ها را در این هدفون انتظار داشته باشید. با این حال، قطعاً WF-1000XM5 گزینه ارزانی نیست. بر اساس اطلاعات منتشر شده، هدفون‌های جدید حدود 359 دلار قیمت خواهند داشت، که آن‌ها را نزدیک به 79 دلار گران‌تر از مدل‌های قبلی خود می‌کند.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !