آزمایش سرعت گوشی های سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و هواوی پی 30 پرو

قطعا سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس به همراه هواوی پی 30 پرو بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار می باشند. این دو رقیب دیرینه در حال حاضر با فاصله زمانی چند ماهه نسبت به هم جدیدترین پرچمداران خود را رونمایی کردند. گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 با رونمایی گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس در کنار گوشی ارزان قیمت تره گلکسی اس 10 ای با قدرت تمام تمام رقبا را کنار زد و حال گوشی های هواوی پی 30 پر و پی 30 با مجهز شدن به بهترین سنسو های دوربین اصلی از دید سایت معتبر دگزومارک نشان دادند که سامسونگ نمی تواند بدون مشکل به سلطنت خود ادامه دهد.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

پیروز کیست؟ کایرین یا اگزینوس

شاید بسیاری فکر می کنند پردازنده های جدید اگزینوس 9820 استفاده شده برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10 از نسل پردازنده های 7 نانومتری می باشند اما بهتر است بدانید اگزینوس 9820 یک پردازنده 8 نانومتری می باشد در واقع، ولی کایرین 980 پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اختصاصی هواوی می باشد که پیش از این نیز برای گوشی های خانواده میت 20 این شرکت نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

هواوی پی 30 پرو

شاید پیش بینی پذیر باشد که قطعا هواوی پی 30 پرو با توجه به بهره بردن از چنین پردازنده ای عملکرد بهتری را از خود نشان دهد اما راسش را بخواهید چنین پیش بینی درست است اما توقع عملکرد تا این اندازه قدرتمند از پرچمدار جدید هواوی را نداشتیم حال تصور کنید پردازنده جدید کایرین 985 که اخباری از رونمایی آن برای گوشی های خانواده میت 30 این شرکت شنیده می شود، چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد. شما را به تماشای این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد