آزمایش مقایسه سرعت گوشی های سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و آیفون ایکس اس مکس

دو رقیب دیرینه و همیشگی این بار در مبارزه سرعت. گوشی های هوشمند اپل در مراسم در قالب سه گوشی آیفون ایکس اس مکس، آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر بصورت رسمی معرفی شدند. درست است که پرچمداران اپل از قیمت بسیار بالایی برخوردار بودند، اما نباید فراموش کرد که این محصولات، اولین گوشی های هوشمند بودند که از پردازنده های 7 نانومتری بهره بردند. این بار برای شما بازدیدکنندگان عزیز وب سایت بنچیمو مقایسه سرعت آیفون ایکس اس مکس را با سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس گل سرسبد گوشی های خانواده گلکسی اس 10 در نظر گرفته ایم.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

رقابت پردازنده های 7 نانومتری

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، پرچمداران اپل از پردازنده های 7 نانومتری بهره برده اند و آیفون ایکس اس مکس نیز به پردازنده 7 نانومتری A12 بایونیک مجهز شده. این در حالی است که این پردازنده قدرتمند تا به الان توانسته است امتیاز های بنچمارک بسیار خوبی را کسب کند.

آیفون ایکس اس مکس

در مقابل غول کره ای، یعنی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس قرار دارد. طبق روال همیشگی سامسونگ محصولات این شرکت با دو پردازنده مختلف متناسب با موقعیت جغرافیایی فروش این گوشی های هوشمند روانه بازار می شوند. پردازنده اختصاصی ساسمونگ یعنی اگزینوس و پردازنده شرکت کوآلکام یعنی اسنپدراگون. اما سامسونگ گلکسی اس 10 پلاسی که در این رقابت شرکت کرده، از پردازنده 7 نانومتری اگزینوس 9820 اختصاصی سامسونگ بهره می برد. هرچند پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 هم یکی از چیپست های در نظر گرفته شده برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10 می باشد.

شما را به دیدن این ویدئو جذاب دعوت می کنیم تا ببینیم کدامیک از این گوشی های هوشمند با پردازنده 7 نانومتری اختصاصی خود پیروز این رقابت خواهند بود.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !