آموزش متصل کردن هدفون به نینتندو سوییچ از طریق بلوتوث

همانطور که می دانید هدفون ها می توانند مثل تمام گجت ها به کنسول نینتندو سوییج هم متصل شوند و فرقی نمی کند که چه نوع هدفونی باشد. برای مثال می توان دو هدفون Samsung Galaxy Buds یا Apple Airpods را نام برد که با نینتندو سازگار هستند. اما نکته دیگری که وجود دارد هدفون ها به این کنسول بازی هم از طریق سیم و هم از طریق بلوتوث متصل می شوند اما ما در این مطلب آموزشی نحوه متصل کردن هدفون بلوتوثی به نینتندو و نکاتی در مورد آن را به شما می گوییم.

چگونه هدفون خود را به کنسول نینتندو سوییچ متصل کنیم؟

در ابتدا شما باید مطمئن شوید که کنسول نینتندو سوییچ شما بروزرسانی 13.0.0 را دریافت کرده است که می توانید با رفتن به قسمت System و سپس Update System آن را بررسی کنید.

پس از اینکه کنسول خود را آپدیت کردید به قسمت System Settings و سپس به صفحه Bluetooth Audio بروید و بر روی افزودن دستگاه یا Add Device کلیک کنید.

بلوتوث هدفون خود را روشن کنید کمی صبر کنید تا اسم هدفون شما بر روی صفحه نمایش داده شود.

سپس هدفون خود را انتخاب کنید تا ارتباط بین هدفون و کنسول برقرار شود. پس از جفت شدن دو دستگاه، شما می توانید به راحتی از این قابلیت بهره ببرید اما باید قبل از استفاده نکاتی را به یاد داشته باشید که توسط سایت رسمی نینتندو منتشر شده است. شما در هنگام استفاده از هدفون بلوتوثی خود فقط می توانید از حداکثر دو کنترلر بی سیم استفاده کنید و فقط یک دستگاه بلوتوثی همزمان می تواند به کنسول متصل شود. همچنین میکروفون های بلوتوثی در این زمان پشتیبانی نمی شوند و نینتندو اعلام کرده که در هنگام استفاده از  ارتباط بلوتوثی هدفون ممکن است تاخیر داشته باشد.

منبع: GAMESPOT

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024