آپدیت macOS 15 به‌روزرسانی‌های زیادی را برای برنامه ماشین حساب به همراه خواهد داشت

اپل در رویداد WWDC خود در ماه ژوئن چیزهای زیادی برای به نمایش گذاشتن خواهد داشت، چراکه در حال برنامه‌ریزی برای ارائه بهبودهای مختلف در خط نرم‌افزاری خود با استفاده iOS 18 ،iPadOS 18 و macOS 15 است.

در حالی که iOS 18 با قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد خود نقطه برجسته این رویداد خواهد بود، شرکت اپل اطمینان حاصل می‌کند که کاربران macOS هم از دریافت به‌روزرسانی‌های جدید غافل نشوند. اخیراً گزارش شده که iOS 18 بهبودهای قابل توجهی را در برنامه یادداشت‌ها و ماشین حساب به همراه دارد. اکنون می‌شنویم که برنامه ماشین حساب در macOS 15 هم با به‌روزرسانی مشابه نسخه iOS دوباره طراحی می‌شود. هنوز دقیقاً نمی‌دانیم این شرکت چگونه تغییرات گفته‌شده را اجرا می‌کند، ولی به نظر می‌رسد که این تغییرات در همه پلتفرم‌ها از جمله iPadOS هم در دسترس باشد. برنامه ماشین حساب بازطراحی‌شده در macOS 15 تعداد زیادی ارتقاء نسبت به نسخه فعلی برنامه دارد و تغییرات بصری را هم از آن شاهد خواهیم بود.

به گزارش AppleInsider، منابع آگاه اعلام کرده‌اند که برنامه ماشین حساب در macOS 15 دارای سیستم تبدیل واحد ارتقایافته همراه با تبدیل ارز بر اساس اطلاعات روند (ترند) است. برنامه ماشین حساب همچنین با برنامه یادداشت‌ها ادغام می‌شود و نمادهای ریاضی اضافی را ارائه می‌دهد که ترکیب بسیار خوبی برای دانش‌آموزان است.

جدای از این، برنامه ماشین حساب در macOS 15 همچنین شامل یک منوی تاریخچه جدید در نوار کناری برای مشاهده و باز کردن محاسبات گذشته است که این مشابه برنامه یادداشت‌ها هم هست. پنجره منو همچنین شامل گزینه جابجایی بین حالت‌های مختلف ماشین حساب، مانند Basic ،Scientific و Programmer خواهد بود. کاربران می‌توانند بدون توجه به حالتی که انتخاب کرده‌اند، اندازه برنامه ماشین حساب را تنظیم کنند.

امیدواریم اپل برنامه ماشین حساب را در به‌روزرسانی iPadOS 18 هم بیاورد، چراکه وجود یک برنامه ماشین حساب در یک تبلت بسیار منطقی به نظر می‌رسد. اپل iOS 18 ،iPadOS 18 و macOS 15 را در رویداد WWDC خود در 10 ژوئن معرفی خواهد کرد و در حالی که هوش مصنوعی مولد، نقطه برجسته این رویداد خواهد بود، ما انتظار داریم که این شرکت تعدادی به‌روزرسانی اضافی را هم اعلام کند.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد