آیا Blight Survival برای ایکس باکس عرضه خواهد شد؟

بازی Blight Survival یکی از عنوان هایی بود که نمایش آن بر روی رایانه های شخصی توانست خوب عمل کند، و حالا توسعه دهنده آن Haenir در مورد امکان انتشار آن برای کنسول Xbox صحبت کرده است.

نفرینی جدید در سرزمینی جدید

چند روز پیش توسعه دهنده مستقل Haenir Studio همه ما را با اعلام و اولین گیم پلی بازی Blight Survival  غافلگیر کرد، یک بازی خوش ساخت و جدید که در قرون وسطی اتفاق می افتد و با اکشن و وحشت زیادی همراه است که به نظر می رسد تحت تأثیر The Last of قرار گرفته است. البته که ردپای سری بازی Dark Souls هم کاملا مشخص و مشهود است، اما این مساله اصلا برای Blight Survival یک عیب نیست بلکه یک حسن می باشد.

این ماجراجویی که ما را به قرن چهاردهم می برد، دنیای بسیار تاریکی را به تصویر می کشد که فقط مرگ تصمیم گیرنده برای زندگی انسانهاست. طبق صحبت های توسعه دهنده شما میتوانید با حداکثر با سه نفر از دوستان خود این بازی را انجام دهید، اما حالا تعجب می کنیم که آیا Blight Survival به ایکس باکس می آید؟

چند روز پیش شاهد رونمایی از گیم پلی Blight Survival بودیم، عنوانی که پتانسیل فوق العاده ای برای توسعه دارد. تمام کننده های خونین، انیمیشن های بسیار دیدنی و محیطی که دیدن آن یک یاس عجیب را در مخاطب ایجاد می کند و در عین حال شگفت انگیز است.

مجموعه همه اینها و گرافیک دیدنی باعث شده Blight Survival مانند آتش سوزی گسترده شود و بازیکنان ایکس باکس از قبل بخواهند آن را روی Xbox Series X و Xbox Series S بازی کنند.

Blight Survival  به ایکس باکس می آید؟ استودیو Haenir پاسخ می دهد

بله، ما نمی توانیم این قول را به مخاطبان خود بدهیم، زیرا متذکر می شویم که باید با ایکس باکس و پلی استیشن همکاری ایجاد کنیم، اما امیدواریم که بتوانیم آن را محقق کنیم.

Blight Survival  یک بازی اکشن ترسناک 4 نفره است که در سرزمین برزخ گونه رخ می دهد و شاید دروازه این برزخ برای ایکس باکس هم گشوده شود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024