فیل اسپنسر به کارگردان God of War: Ragnarok تبریک می گوید

با عرضه بازی God of War: Ragnarok و موفقیت های چشمگیر آن، فیل اسپنسر در مقام مدیر Xbox هم به کارگردان آن بخاطر ساخت چنین عنوانی تبریک گفته است.

نگرشی جدید از یک مدیر هوشمند

شاید کمتر پیش بیاید که در صنعتی به بزرگی بازی های رایانه ای ، شخصی آنقدر از خودش تواضع نشان دهد که حتی رقیب های خود را هم مجذوب کند. مدیر ایکس باکس بطور مداوم صداقت ، ابراز احترام وهمچنین حسن نیت خود را از طریق شبکه های اجتماعی به دیگر رقبای خود نشان می دهد.

از زمانی که فیل اسپنسر به عنوان مدیر ایکس باکس برگزیده شده است، دست دوستی را به مست رقیب دیرینه خود یعنی کمپانی Sony دراز کرده است. در جدیدترین تعامل اسپنسر با دیگر رقبا، او از بازی God of War:Ragnarok بسیار تعریف و تمجید کرده است و خود را بسیار مشتاق برای تجربه آن اعلام کرده است.

می دانیم که فیل اسپنسر سرمایه دار ایکس باکس، در بیان آنچه که فکر می کند خوب یا بد است، مرد بسیار صادقی است، به خصوص وقتی صحبت از عناوینی می شود که توجه او را جلب می کند و همیشه درباره مدیران یا مدیران شرکت های دیگر اظهار نظر می کند. در نتیجه موارد فوق، فیل اسپنسر به کارگردان بازی God of War: Ragnarok برای راه اندازی این بازی تبریک می گوید و استدلال می کند که او مشتاق بازی این انحصاری جدید سونی است.

فیل اسپنسر از طریق توییتر در مورد انتشارات کوری بارلوگ اظهار نظر کرده و به او و تیم مسئول توسعه عنوان سونی تبریک گفته است. به یاد داشته باشیم که اسپنسر دائماً نظر خود را می دهد، تبریک می گوید یا در مورد افکار مدیران شرکت های دیگر اظهار نظر می کند، و همیشه دیدگاه خود را از یک صنعت دوستانه و نزدیک، علی رغم تمام رقابتی که در پشت آن وجود دارد، تثبیت می کند.

هر از گاهی اسپنسر درباره عرضه‌های سونی و نینتندو اظهار نظر می‌کند و همیشه خود را یکی از نزدیک ‌ترین مدیران این صنعت نشان می‌دهد.

بدون شک، یک نگرش عالی از جانب مدیر ایکس باکس، که به وضوح بلوغ او را در مورد راه اندازی و به طور کلی صنعت نشان می دهد. اگرچه ممکن است برای بسیاری به نظر برسد که این نگرش مطابقت ندارد، اما در درون، فقط در صداقت، حسن نیت و مهمتر از همه، صلح بین همه بازیکنان عمیق می شود.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد