یک اسپین آف دو بعدی از Dark Souls در راه است

به تازگی مشخص شده است که شرکت Bandai Namco  حدود 6 سال پیش بر روی یک اسپین آف Dark Souls 3 به سبک مترویدوانیا کار میکرد که در نهایت لغو شد.

سولز پیکسل آرت

بازی Dark Souls مانند یک سونامی تمام صنعت بازی و سرگرمی را تحت تاثیر خود قرار داد و در اصل نگرش جدیدی نسبت به مقوله سرگرمی داشت. همین هم باعث شد که حتی شرکت های بزرگ هم سعی داشتند از این فرمول استفاده کنند و عنوانی با همان سطح کیفیت را عرضه کنند، اما حقیقت این است که هیچ چیز دارک سولز نمی شود.

در حالا حاضر فرنچایز Dark Souls توسط همه کاربران جهان به خوبی شناخته شده است. کارهای انجام شده توسط From Software به قدری با کیفیت بوده است که یک استاندارد وارد صنعت بازی شده است.

تابحال به این فکر کرده اید که اگر بازی دارک سولز بصورت پیکسل آرت ساخته می شد چه حس و حال داشت؟ این اتفاق افتاده است ولی حدود 6 سال پیش اماهیچموقع این پروژه به سرانجام نرسید. هنرمندی به نام Thomas Feichtmeir با الهام از بازی سولز چنین تصاویری را خلق کرده است که واقعا چشم نواز هستند، اما از 6 سال پیش تابحال دیگر هیچ خبری از این پروژه نشد.

این اطلاعات به لطف هنرمند Thomas Feichtmeir به واقعیت تبدیل شده است که از طریق حساب توییتر خود تصویری از بازی دارک سولز دوبعدی را به اشتراک گذاشته است.

او توضیح داد که این پروژه شش سال پیش توسط یک تیم ارائه شده بود، و اکنون که قرارداد عدم افشای مربوطه آن به پایان رسیده است، او آزاد است تا کمی در مورد آن توضیح دهد. او همچنین تصویری را که برای بازی 2D Dark Souls III Metroidvania ساخته بود به اشتراک گذاشت.

این تصویر برخی از عناصر آشنای Dark Souls HUD، مانند سلامت، جادو، و میله‌های استقامت را نشان می‌دهد، در حالی که یک بازیکن پیکسل‌دار در حال مبارزه با Dancer of the Boreal Valley، یکی از نمادین‌ترین باس‌فایت‌های Dark Souls III است.

سبک Pixel Art انتخاب شده توسط Bandai Namco کاملاً با آنچه بازی سعی می کند در نسخه اصلی منتقل کند، سازگار است. یک دشمن ساده و در عین خارق العاده و همچنین رابط کاربری مشابه بازی اصلی که همگی بسیار جالب توجه هستندونوید یک عنوان خوش ساخت را می دادند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024