آیکون تقلبی اینترنت 5G در نسخه جدید سیستم عامل iOS گوشی های اپل

سال 2019 سال شروع به کار نسل جدید شبکه های اینترنتی خواهد بود، بعد از تلاش ها فراوان کشور های امریکا و چین برای پوشش شبکاینترنتی 5G، این امریکا بود که توانست چنین پوشش شبکه ای را برای برخی از شهر های بزرگ این کشور ممکن سازد. در نمایشگاه CES 2019 نیز شاهد آمادگی بسیاری از شرکت ها و گوشی های هوشمند برای پوشش شبکه های اینترنتی 5G بودیم.اما خوب نیمه دوم سال میلادی جاری برای چنین اتفاقی پیش بینی شده، اما در نسخه جدید برزورسانی شده، برای گوشی های هوشمند اپل در حالت انتخاب اینترنت AT&T آیکون 5G E نمایان می شود که جالب است.

باگ جدید اپل این بار کمی خنده دار تر

قطعا یک گوشی هوشمند برای مجهز شدن به اینترنت 5G نیاز به استفاده از یک مودم خاص برای چنین اتفاقی دارد، و تنها با بروزرسانی سیستم عامل، و آپدیت نرم افزاری بدون مجهز شدن به سخت افزاری با پشتیبانی اینترنت 5G چنین اتفاقی عملا غیر ممکن می باشد، اما گویا برای اپل غیر ممکنی وجود ندارد!!!!!!

در نسخه جدید بتا iOS 12.2 که برای گوشی های هوشمند اپل منتشر شده، در هنگام فعال کردن اینترنت شما در کمال ناباوری با صحنه خنده داری مواجه می شوید و مشاهده می کنید که آیکونی با نام 5G E در صفحه نمایش دیده می شود. خوب باید به اپل تبریک گفت پیش از همه به اینترنت 5G دست پیدا کرده!!!!! شوخی خنده داری بود.

آیکون تقلبی اینترنت 5G در نسخه جدید بروزرسانی شده سیستم عامل iOS

اپل پیش از این اعلام کرده بود تا سال 2020 هیچ گوشی هوشمند مجهز به شبکه های اینترنتی نسل جدید را منتشر نخواهد کرد، و حال شاهد چنین اتفاقی برای گوشی های این شرکت هستیم. درست است که آیکون نمایان شده تقلبی و فیک می باشد، اما حداقل از آنجایی که کاربران گوشی های اپل مدت ها بعد از کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی از اینترنت 5G بهره مند خواهند شد، می توانند گوشی خود را نشان دهند و بگویند ما نیز به اینترنت پر سرعت 5G متصل هستیم. شوخی خنده داری بود.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد