جشن یک سالگی ولکانو با حمایت MSI برگزار شد

شرکت msi را باید یکی از ابر قدرت های صنعت گیم و یکی از برترین تولید کنندگان مادربرد و کارت گرافیک در جهان دانست. شرکتی که در طی یک سال گذشته نشان داد می تواند به راحتی رقبا را نه تنها در بحث عملکرد بلکه در بخش طراحی هم کنار بزند. اما این شرکت فعالیت گسترده خود را در ایران با وجود تمام مشکلات ادامه داده و با قدرتی بیشتر در بخش فروش و خدماتی که این بار در دستان پر قدرت شرکت گرین است، خودنمایی می کند.

فعالیت MSI در ایران تنها محدود به فرش قطعات نیست. این شرکت افزون بر ارائه قطعات سخت افزاری، تجربه ی ویژه ای را برای گیمرها و دوستداران بازی به وجود آورده است تا در کنار تجربه های بصری مسابقات و البته جوایز ویژه ای را برای این دسته از کاربران فراهم سازد. یکی از مهمترین اتفاقات چند سال اخیری که توسط MSI پشتیبانی شده، گیم نت Volcano است. گیم نتی مجهز به محصولات قدرتمند ام اس آی که باعث تجربه ای ویژه برای گیم دوستان می شود.

گیم نت Volcano که یکی از برترین و پیشرفته ترین گیم نت های ایران است جشن یک سالگی خود را جشن گرفته و یاد آور شد می توان در ایران گیم نتی پیشرفته را برای گیمرهای ارزشمند کشورمان به وجود آورد. جشن 1 سالگی ولکانو بهانه ای شد تا MSI به همراه دیگر برندهای حوزه ورزش های الکترونیک مراسم ویژه ای را برای این گیم نت مجهز برگزار کنند. البته قابل ذکر است که این مراسم در صفحه رسمی ام اس آی ایران به صورت زنده اراده شده و توضیحاتی کامل از این جشن قرار گرفته است.

چنانچه به گیم سنتر ولکانو سری بزنید می بینید که این مجموعه به سیستم هایی متشکل از محصولات قدرتمند MSI مجهز شده است تا گیمرها با خیال آسوده به رقابت با هم بپردازند و البته برای برنده شدن دست در دست قطعاتی قدرتمند، گام های بلند تری را بردارند. ام اس آی هم در این راستا به همراه دیگر مجموعه ها اقدام به برگزاری مسابقه ای در شبکه های اجتماعی کرده بود که هدایایی به برندگان اهدا شد.

آقای هادی مدیر مجموعه ولکانو در ابتدای مراسم اعلام کرد این مجموعه توانسته به خواسته ها و برنامه های خود در طی یک سال برسد و همکاری MSI هم در این راستا تنها بهانه ای شده برای رسیدن به اهداف بهتر. پس از تقدیر از همکاری شرکت MSI عنوان شد، ولکانو برنامه ای ویژه برای حمایت از گیمرهای داخلی دارد. همچنین دو مجموعه دیگر که حامی گیمرهای ایرانی هستند در ادامه به معرفی محصولات خود پرداختند.

بعد از ایشان  کارشناس فروش شرکت  MSI  به معرفی مادربردهای جدید MSI Z390  و فناوری های به کار رفته در این سری پرداختند  که میتوان به  داینامیک داشبرد و  نور پردازی اینفینتی  اشاره کرد . ایشان  درباره کارت های سری 20 RTX  توضیحاتی همچون طراحی ظاهری متحول شده ای همچون استفاده از سیستم TWINFROZ 7 و فن های TORX 3.0  اشاره نمودند. لازم به ذکر هست MSI  حامی اول گیمرها در ایران است و همچنین از همکاری شرکت ADATA  به منظور ارائه رم های RGB   XPG SPECTRIX D41  و  GAMMIX S11 M.2 2280 NVMe  تشکر ویژه ای داشتند .همچنین  جوایزی به یکسری از شرکت کنندگان بر اساس سوالاتی که مطرح کردند اهدا شد. لازم به ذکر هست چندی پیش رکورد فرکانس رم با همکاری ADATA و MSI شکسته شد. ای دیتا در اولین روز کاری خود در نمایشگاه CES 2019 اعلام کرد که این ماژول رم حرفه ای را برای اولین بار به وسیله پردازنده Core i9-9900K و مادربرد MSI MPG Z390I GAMING EDGE AC به رکورد جدیدی رسانده است. اورکلاکرهای ای دیتا توانستند برای اولین بار در سال جدید رکورد ۵۵۸۴ MT/s را ثبت کند و نام خود را در صدر HWBot  قرار دهد.

نمایشگاه CES 2019 : با خاص ترین رم دنیا و رکوردهای آن آشنا شوید (SPECTRIX D80)

اورکلاک چیست و اورکلاک پردازنده های نسل ۹ اینتل به چه صورت است؟

تا قبل از ورود کارت گرافیک های سری تورینگ یعنی RTX 20، با قیمت های نجومی در بازار ایران روبرو بودیم اما امید است با ورود کارت گرافیک های MSI با قیمت های منصفانه تا حدی این قیمت های نجومی شکسته شده و با مبلغی باورپذیرتر این محصولات توسط کاربران و گیمرها خریداری شود. در کنار کارت های قدرتمند MSI، این شرکت مادربردهای سری Z390 خود را در ایران با قیمت های رقابتی عرضه می کند. مادربردهایی که از قابلیت های گسترده ای همچون اورکلاک پایدار و آسان سود می برند. مادربردهای MSI همراه با ویژگی های اختصاصی قدم های مثبتی را در زمینه اورکلاک، خنک نگه داشتن سالید های خشک، مدار تغذیه قدرتمند، داشبوردی که اطلاعات دقیقی را به کاربرا هدیه می کند و البته قدرت عملکردی مثال زدنی را برداشته است. این محصولات در ایران با قیمت مناسب به همراه گارانتی مطمئن و طولانی مدت گرین وارد بازار می شوند. مادربردهای MSI در دسته بندی های گوناگون برای کاربردهای متفاوت، در پلتفرم های AM4/TR4 و LGA 1151/LGA 2066 در بازارهای جهانی عرضه شده و در هر کشور با یک تامین کننده گارانتی قدرتمند ترکیب شده اند.

اما یکی از سیستم هایی که در این مراسم نظر همگان را به خود جلب کرده بود، سیستمی متشکل از پردازنده نسل نهم اینتل  CORE I7 9700K ، مادربرد MSI MPG Z390 GAMING CARBON، کارت گرافیک  MSI RTX 2070 GAMING Z، حافظه رم 16 گیگابایت با فرکانس 3600 مگاهرتز از نوع XPG SPECTRIX D41، دیودهای LED RGB، حافظه SSD فوق سریع  GAMMIX S11 M.2 2280 NVMe و در نهایت پاور گرین  850 وات از سری اورکلاکینگ و واترکولینگ گرین GLACIER 120 EVO بود. تمام این قطعات بر روی کیس اوپن پلتفرم GREEN OC STATION  ساخته و پرداخته شده بودند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024