از این پس می‌توانید بدون ثبت‌نام از ChatGPT استفاده کنید

قبلاً برای استفاده از ChatGPT شما نیاز به ثبت یک حساب داشتید که یک فرآیند خسته‌کننده تلقی می‌شد، چراکه در موارد متعدد شاهد این بودیم که مجبور به ثبت‌نام مجدد می‌شدید. خوشبختانه اکنون OpenAI تغییراتی را در نحوه استفاده ما از این چت‌بات ایجاد کرده است. این شرکت اعلام کرد که کاربران دیگر نیازی به ثبت‌نام از طریق یک حساب کاربری برای استفاده از این سرویس ندارند. البته این بدان معنا نیست که کل سرویس به این صورت در دسترس قرار گیرد.

این اعلامیه از طریق یک وبلاگ رسمی در وب‌سایت OpenAI صورت گرفت و با کانال‌های مختلفی منتشر شد. کمی بعد، پستی در توییتر منتشر شد و نشان داد که کاربران ChatGPT دیگر نیازی به ثبت‌نام برای استفاده از این سرویس ندارند. این شرکت در پست وبلاگ خود به نکات زیر اشاره کرد:

«این بخش اصلی مأموریت ما است که ابزارهایی مانند ChatGPT را به طور گسترده در دسترس قرار دهیم تا مردم بتوانند مزایای هوش مصنوعی را تجربه کنند. هر هفته بیش از 100 میلیون نفر در 185 کشور از ChatGPT استفاده می‌کنند تا چیز جدیدی بیاموزند، الهامات خلاقانه پیدا کنند و پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند. از امروز می‌توانید بدون نیاز به ثبت‌نام، فوراً از ChatGPT استفاده کنید. ما این را به تدریج با هدف دسترسی به هوش مصنوعی برای هر کسی که در مورد قابلیت‌های آن کنجکاو است، منتشر می‌کنیم.»

متأسفانه، این دسترسی آسان به ChatGPT فقط به ربات چت محدود می‌شود و سایر محصولات OpenAI بدون حساب قابل استفاده نیستند. این محصولات شامل DALL-E 3 می‌شود که برای استفاده نیاز به اشتراک دارد. علاوه بر این، سایر سرویس‌های OpenAI، مانند سرویس شبیه‌سازی صدای مبتنی بر هوش مصنوعی Voice Engine و پلتفرم ایجاد ویدیو Sora، برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس باقی می‌مانند.

پست های مرتبط

گورمن می‌گوید که بدنه گوشی آیفون 17 بسیار نازک خواهد بود

تصویری از کیس شارژ حلقه گلکسی منتشر شد

احتمال دارد شرکت OpenAI به سمت استراتژی سودآوری تغییر جهت بدهد