امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ساعت : ۰۹:۰۳

اسامی پیام‌ رسان‌ های داخلی برتر اعلام شد

[vc_row][vc_column][vc_column_text el_class=”container”]

شورای عالی فضای مجازی کشور پیام رسان‌ های داخلی برتر برای انجام مکاتبات و ارائه خدمات اداری و استفاده نهادها و مؤسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شورای عالی فضای مجازی کشور طبق بررسی‌های صورت گرفته سه پیام‌ رسان اجتماعی «بله»، «سروش» و «گپ» را به عنوان پیام‌ رسان‌های واجد شرایط برای انجام مکاتبات اداری و ارائه خدمات اداری و هم‌چنین انجام تبلیغات توسط نهادها و مؤسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی معرفی کرد.

بنابراین گزارش، بر اساس بند ۱۱ مصوبه «سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام‌ رسان های اجتماعی» شورای عالی فضای مجازی کشور استفاده از پیام‌ رسان‌های اجتماعی خارجی برای مکاتبات اداری و ارائه خدمات اداری را ممنوع اعلام کرده و بند ۷ آن نیز تاکید بر آن دارد تا تمامی نهادها و مؤسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی باید برای تبلیغات خود از محیط پیام‌رسان های اجتماعی صرفاً داخلی با بیش از یک میلیون کاربر فعال استفاده کنند.
بنا بر اعلام مرکز ملی فضای مجازی، «سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام‌رسان های اجتماعی» در جلسات ۳۶ تا ۴۰ شورای عالی فضای مجازی کشور به تصویب رسیده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

جواد مظفری

مدیر و صاحب امتیاز وب سایت بنچیمو. کارشناس ارشد ارتباط تصویری، تولیدکننده محتوا، کارشناس حوزه سخت افزار و صوت و تصویر، فعال در حوزه خودرو و عاشق گیم و محصولات گیمینگ.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *