استفاده از Galaxy AI در گوشی گلکسی اس 24 برای ایجاد ویدیوی اسلوموشن با محدودیت در رزولوشن مواجه است

یکی از ویژگی‌های برجسته سری گلکسی اس 24، قابلیت تبدیل حالت ویدیوها به اسلوموشن است. این عمل از طریق فناوری «درون‌یابی فریم» اتفاق می‌افتد. اخیراً گزارشی منتشر شده است مبنی بر اینکه این ویژگی از نظر رزولوشن محدود می‌شود. به این خاطر احتمالاً بسیاری از کاربران از این محدودیت جدید خوششان نیاید.

بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده است، به نظر می‌رسد که ویدیوهای اسلوموشنی که با هوش مصنوعی گلکسی اس 24 ساخته می‌شوند، دارای محدودیت حداکثری و حداقلی هستند.  گزارش شده است که ما نمی‌توانیم از این ویژگی در هر ویدیویی که رزولوشن کمتر از 720p یا رزولوشن 8K دارد استفاده کنیم. بنابراین، اگر به دنبال تبدیل ویدیوهای معمولی خود به اسلوموشن باشیم، باید مطمئن شویم که این ویدیوها بین این دو رزولوشن قرار دارند تا مشکلی به وجود نیاید.

ممکن است برخی بخواهند دلیل این محدودیت را در گوشی گلکسی اس 24 بدانند. جالب است بدانید که این اتفاق منطقی است. هوش مصنوعی باید درک کافی از ویدیویی که برای آن فریم تولید می‌کند داشته باشد. اگر کیفیت ویدیو پایین‌تر باشد، یا خود ویدیو برای ویرایش‌های مناسب بیش از حد سنگین باشد، کار برای هوش مصنوعی دشوار می‌شود. بهتر است این نکته را هم ذکر کنیم که احتمالاً کسی با این محدودیت‌ها مشکلی نداشته باشد. نکته اینجاست که اکنون دیگر اکثر افراد ویدیوهای زیر رزولوشن 720p را ضبط نمی‌کند، و از طرف دیگر هم ویدیوی 8K هنوز آنطور که باید کاربردی نیست. پس تنها رزولوشن‌های بین این دو مورد باقی می‌مانند که ارزش ضبط دارند و Galaxy AI این کار را برایمان بدون مشکل انجام می‌دهد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد