استودیو Naughty Dog حداقل دو بازی تک‌نفره داستانی را در دست ساخت دارد

Naughty Dog بازی مالتی‌پلیر The Last of Us خود را لغو کرد، زیرا این استودیو تمرکز خود را به بازی‌های تک‌نفره داستانی اختصاص داده است. این استودیو در یک پست وبلاگی اعلام کرد که در حال حاضر حداقل دو مورد از این پروژه‌ها را در دست ساخت دارد.

نام این بازی‌ها اعلام نشده‌اند. با توجه به موفقیت عظیم بازی The Last of Us، بسیاری انتظار دارند که The Last of Us: Part III یکی از بازی‌های آینده باشد، اما این مسئله تایید نشده است. Naughty Dog گفته است که ممکن است The Last of Us: Part III را بسازد، و در حال حاضر یک طرح کلی برای آن وجود دارد، اما این احتمال هم وجود دارد که شرکت آن را نسازد. اینکه آیا Naughty Dog می‌تواند به سری Uncharted بازگردد یا نه مسئله‌ای است که خود Naughty Dog به آن اشاره کرده است که تمایلی به ساخت آن ندارد. برخی همچنین بر این باورند که Naughty Dog ممکن است توجه خود را به یک سبک کاملاً جدید فانتزی برای بازی بعدی خود معطوف کند. در این مرحله هیچ چیز تایید نشده است به جز این واقعیت که Naughty Dog حداقل دو بازی تک‌نفره جدید در دست ساخت دارد.

Neil Druckmann کارمند Naughty Dog در حال نویسندگی و کارگردانی یک بازی جدید است، اما او هنوز نمی‌تواند بگوید این بازی چیست. دراکمن گفت: «من می‌دانم که طرفداران واقعاً The Last of Us: Part III را می‌خواهند، من همیشه در مورد آن می‌شنوم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما در حال حاضر در پروژه بعدی خود هستیم. تصمیم قبلا گرفته شده است. نمی‌توانم بگویم که چیست.»

Naughty Dog درباره لغو بازی The Last of Us Online اظهار کرد که تیم باید تمام منابع خود را در اختیار این بازی بگذارد و از محتوای پس از عرضه آن برای سال‌های پس از آن پشتیبانی کند. این به شدت بر توانایی تیم در ساخت بازی‌های تک‌نفره تأثیر می‌گذاشت. بنابراین ناتی داگ مجبور به این انتخاب شد. این تیم گفت: «ما دو راه پیش روی خود داشتیم: تبدیل شدن به یک استودیوی بازی‌سازی با خدمات زنده یا ادامه تمرکز بر روی بازی‌های روایی تک‌نفره که میراث Naughty Dog را مشخص کرده‌اند. Naughty Dog دومی را انتخاب کرد و اکنون به طور انحصاری بر روی بازی‌های تک‌نفره تمرکز خواهد کرد. بازی بعدی این استودیو The Last of Us: Part II Remastered است که در ژانویه برای PS5 عرضه می‌شود.

پست های مرتبط

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد

بازی Prince of Persia: The Lost Crown احتمالاً برای مک، آیپد و آیفون پورت شود

کامپیوتکس 2024 : کنسول دستی ZONE شرکت ZOTAC در ماه سپتامبر سال 2024 عرضه می‌شود