اطلاعاتی جدید از لنوو Legion 2 Pro با مشخصات و دوربین قدرتمند

بزودی باید شاهد رونمایی لنوو  Legion 2 Pro به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ این شرکت باشیم و تا به امروز پیش از رونمایی رسمی، شاهد انتشار برخی از مشخصات در نظر گرفته شده بودیم که نشان از آن می دهد این بار لنوو دست پر برای رقابت با گوشی های هوشمند گیمینگ شرکت های دیگر وارد میدان شده.

در مورد طراحی در نظر گرفته شده، با توجه به آنچه در تصاویر می بینیم، طراحی آشنایی با مدل استاندارد را شاهد هستیم که در نمای رو به رویی هیچ بریدگی و حاشیه ای برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی در نظر گرفته نشده و باز هم دوربین سلفی پاپ آپ در حالت افقی را شاهد هستیم.

تا به امروز اطلاعاتی در خصوص صفحه نمایش و پردازنده این گوشی هوشمند گیمینگ منتشر شده. پیش بینی می شود که لنوو  Legion 2 Pro قرار است به صفحه نمایشی 6.92 اینچی از نوع امولد مجهز شود که توانایی ارائه نرخ بسیار عالی 144 هرتز را نیز دارد.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم، قدرتمند ترین و جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 این گوشی هوشمند گیمینگ را همراهی می کند. باتری 5500 میلی امپر ساعتی به همراه شارژر 90 واتی شارژ سریع و رم 16 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی گیمینگ را همراهی می کند. این سنسور دوربین اصلی توانایی ضبط ویدئو 4K و نرخ 120 فریم در ثانیه و کیفیت 8K با نرخ 30 فریم در ثانیه را دارد. برای دوربین سلفی پاپ آپ هم سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

باید منتظر بود و دید با توجه به مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، در مقابل جدیدترین گوشی های گیمینگ شرکت های چون شیائومی و ایسوس چه عملکردی را از خودش به نمایش خواهد گذاشت.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود