سری گوشی های هوشمند هواوی پی 50 با طراحی جدید و دوربین قدرتمند

بعد از عملکرد بسیار خوب گوشی های هوشمند خانواده هواوی پی 40، نوبت به جدیدترین پرچمداران این شرکت، یعنی هواوی پی 50 رسیده. تا به امروز شایعاتی از گوشی های هوشمند پی 50 و پی 50 پرو شنیده ایم. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به شایعات منتشر شده و برخی از تصاویر این دو گوشی که اطلاعات جالبی در خصوص طراحی در نظر گرفته شده در اختیار ما قرار داده است.

در نمای رو به رویی برای مدل استاندارد، شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش قرار گرفته است. صفحه نمایش مدل استاندارد، صفحه نمایشی تخت می باشد اما پیش بینی می شود که صفحه نمایش مدل پرو در قسمت های کناری خمیدگی هایی را با خود به همراه داشته باشد.

در نمای پشتی اما طراحی متفاوتی به نسبت نسل های قبلی برای این دو گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. دو بریدگی دایره ای شکل در قسمت پشتی همانطور که در تصاویر میبینید که هر بریدگی دو سنسور دوربین را در خود جای داده است.

پیش بینی می شود که مدل استاندارد به سنسور دوربین اصلی، سنسور دوربین فوق عریض و تله فوتو مجهز شود اما در طرف مقابل مدل پرو به جای سنسور دوربین تله فوتو، به سنسور دوربین پریسکوپ مجهز خواهد شد.

هواوی پی 50 پرو و پی 50 پرو پلاس قرار است به سنسور دوربین اصلی سونی IMX800 مجهز خواهد شد. این اولین سنسور دوربین اصلی گوشی های هوشمند خواهند بود که از ابعاد 1 اینچی بهره می برد.

هنوز اطلاعاتی از پردازنده در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند منتشر نشده است و مشخص نیست که با توجه به قطع همکاری هواوی با TSMC و توقف تولید پردازنده های اختصاصی Kirin این شرکت، قرار است از این پس کدام پردازنده ای پرچمداران جدید خانواده پی 50 را همراهی کند.

پست های مرتبط

AOC مانیتور گیمینگ AGON PRO PD34 الهام‌گرفته از پورشه 911 را معرفی کرد

اینتل و BOE نمایشگر لپ‌تاپ 1 هرتزی را برای کاهش مصرف 65 درصدی معرفی کردند

طبق بنچمارک GFXBench تراشه A18 Pro عملکرد بهتر اما مصرف انرژی بدتری نسبت به تراشه A17 Pro دارد