افشای تصویر و درز اطلاعات فنی گوشی هوشمند Honor 8s

همین روز گذشته بود که کمپانی چینی آنر از گوشی هوشمند Honor 8A Pro رونمایی کرد و زمان زیادی طول نکشید تا تصویر مدل دیگری از این برند با نام Honor 8s افشا شود و اطلاعات فنی این دستگاه نیز به بیرون درز پیدا کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، Honor 8s یک گوشی 5.71 اینچی با برخورداری از ناچ قطره ای نمایشگر است و رزولوشن نمایشگر برابر با 1520 * 720 پیکسل می باشد.

در پشت این دستگاه که به دو صورت پرداخت شده قسمت عمده پنل پشتی دارای بافت های ریزی است در حالی که یک قسمت نواری از آن، ساده می باشد، یک لنز 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی قرار گرفته است. به منظور ثبت تصاویر سلفی و مکالمات تصویری نیز یک لنز 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که این سنسور داخل ناچ نمایشگر قرار گرفته است.

به سراغ اجزای داخلی Honor 8s میرویم جایی که در این دستگاه از چیپست Helio A22 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز در این دستگاه تعبیه شده اما نسخه ای از این دستگاه که برای اروپای غربی در نظر گرفته شده، مجهز به 64 گیگابایت حافظه داخلی و حافظه رم بیشتر خواهد بود. ضخامت این دستگاه 8.45 میلی متر گزارش شده و EMUI 9 بر پایه اندروید 9 پای به طور پیشفرض روی این دستگاه نصب شده است.

این دستگاه که دارای یک باتری 3020 میلی آمپر ساعت که از طریق پورت Micro USB شارژ میشود، حداقل در سه رنگ مختلف روانه بازار خواهد شد. در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول احتمالا به زودی خبرهای جدیدی منتشر خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !