تاریخ رونمایی وان پلاس 7 مشخص شد: رونمایی دو پرچمدار جدید

وان پلاس 6 تی یکی از گوشی های موفق این شرکت بود که توانست با مجهز شدن به مشخصات فنی مناسب و قیمت مناسب تر فروش خویی را در بازار فروش جهانی به خود اختصاص داد. حال نیز این شرکت موفق چینی قرار است پرچمداران جدید را روانه بازار کند. وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت قرار است در تاریخ 14 مه (24 اردیبهشت) بصورت رسمی رونمایی شود.

دو پرچمدار جدید این بار قدرتمند تر از همیشه

تقریبا یک ماه تا رونمایی این گوشی های هوشمند باقی مانده و اتتظار منتشر شدن مشخصات این گوشی ها در حال حاضر کمی غیر منطقی است. اما تا به الان می دانیم که پرچمداران جدید وان پلاس قرار است از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 بهره مند شوند. در کنار این اتفاق مشخص شده که دوربین سلفی پاپ آپ برای این گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته هنوز مشخص نیست هر دو پرچمدار از چنین تکنولوژی بهره خواهند برد یا نه.

وان پلاس 7

یکی دیگر از اتفاقات جالب برای این گوشی های هوشمند بهره بردن از مودم هایی با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G خواهد بود. با این تفاصیل وان پلاس 7 و 7 پرو به عنوان اولین گوشی های هوشمند 5G این شرکت شناخته خواهند شد. البته پیش از این سامسونگ با معرفی گلکسی اس 10 5G نام خود را به عنوان اولین شرکت تولید کننده گوشی های هوشمندی با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G ثبت کرد.

پرچمداران جدید وان پلاس احتمالا بدلیل پیش بینی فروش خوب این گوشی های هوشمند، از قیمت مناسبی برخوردار خواهند بود اما هنوز قیمت دقیق برای این محصولات جدید مشخص نشده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

باگ بسیار عجیب به‌روزرسانی iOS 17.5 اپل : ظاهر شدن عکس‌های حذف‌شده از سال‌ها قبل !

آیا تبلت‌های M4 iPad Pro اپل که نزدیک به 5 میلی‌متر ضخامت دارند تحت فشار معمولی خم می‌شوند ؟