امتیازات نقد و بررسی بازی Battlefield V به همراه گیم پلی 4K HDR

بازی Battlefield V یا بتلفیلد 5 از ساخته های DICE بعد از تاخیر، در دسترس قرار گرفت و البته گیمرهای بسیاری را مجذوب خود کرد. این بازی همچون نسخه اول بتلفیلد، در مورد جنگ جهانی دوم است که از سال 1940 آغاز شده و به نوعی این بازی را می توان در ژانر شوتر کلاسیک دانست. در نقد و بررسی بازی Battlefield V که توسط رسانه های مختلف دنیا صورت گرفته است، شاهد امتیازات بالا و خوبی برای این بازی هستیم. در ادامه با ما همراه باشید.

در این بازی شرایط مختلف آب و هوایی، بخش های داستانی متنوع، شخصیت های مختلف و البته تخریب های گسترده که خود به تنهایی می توان بار سنگینی بر دوش پردازنده گرافیکی بیاندازد، مواجه هستیم. این بازی در حال حاضر در کنسول ها و PC قابل اجراست اما مهمترین ویژگی آن که باعث شده تنها نصیب PC بازها شود، قابلیت Ray Tracing است که تنها در صورت داشتند کارت گرافیک های سری RTX 20 انویدیا میسر می شود. البته کنسول دوستان نگران نباشند زیرا این بازی با تمام جزئیات برای آنها هم بهینه شده و با ویژگی عدم کاهش فریمی که در کنسول ها شاهدش هستیم، نسبت به کاربرانی که از کامپیوترهای ضعیف استفاده می کنند، لذت بیشتری از این بازی می برند.

و اما باید بگوییم که این بازی در بخش چند نفره با 8 نقشه و در بخش تک نفره با 4 اپیزود، بیشتر به سمت چند نفره بودن پیش رفته است تا یک بازی تک نفره. در ادامه امتیازاتی که این بازی از نشریات معتبر دریافت کرده است را مشاهده می کنید و در انتها با گیم پلی بازی در کنسول PS4 PRO با رزولوشن 4K HDR این مطلب را به پایان می رسانیم.

امتیازات بازی بتلفیلد 5

Hobby Consolas 91/100

Areajugones– ۹

Press Start Australia – ۹

AUS Gamers – ۹

PCGamesN – ۹

Digital Chumps – ۹

Multiplayer.it– ۹

Gaming Trend – ۹۰/۱۰۰

Cheat Code Central – ۴.۲/۵

Daily Mirror – ۴/۵

Hardcore Gamer – ۴/۵

Attack of the Fanboy – ۴/۵

The Games Machine– ۸.۵

Everyeye.it– ۸.۵

Spazio Games– ۸.۲

Vandal 8.2

COGconnected – ۸۰/۱۰۰

CGMagazine – ۸

Gameblog.fr– ۸

The Sixth Axis – ۸

Trusted Reviews – ۸

Tech Raptor – ۸

۳djuegos– ۸

PCGamer – ۷۹/۱۰۰

Gamersky  – ۷.۷

GamesRadar+ – ۳.۵/۵

IGN – ۷.۳

The Daily Dot 3/5

Digital Trends – ۶

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !