امکان حذف پیام های ناخواسته در پیام رسان فیسبوک

فیسبوک به عنوان یک رسانه اجتماعی بسیار قدیمی، در سالی که گذشت با مشکلات بسیاری مواجه شد، و محبوبیت خود را در میان کاربران خود به شدت از دست داد. اما مارک زاکربرگ در بیانیه ای اعلام کرد به هیج وجه فعالیت های این رسانه اجتماعی را متوقف نخواهد کرد و با قدرت، تصمیم دارد تا محبوبیت این رسانه اجتماعی را دوباره بدست آورد. از جمله قسمت های مهم برای فیسبوک، بهبود عملکرد پیام رسان این شبکه اجتماعی بوده، و حالا نیز قابلیت جدید حذف پیام های ناخواسته برای پیام رسان فیسبوک ممکن شده است.

قابلیتی مشابه با پیام رسان واتس اپ

در اوایل رونمایی از بسیاری از پیام رسان ها، ما تنها با یک نرم افزار بسیار ساده روبرو بودیم، که تنها از اینترنت برای فرستادن پیام های ما استفاده می کرد. اما این پیام رسان ها با دریافت بروزرسانی های متعدد توانستند روند رو به رشد بسیار سریعی را داشتند.

یکی از بحث هایی که بسیار کاربران دنبال راه حل آن می گشتند، ارسال پیام های ناخواسته بود. قطعا برای شما نیز اتفاق افتاده، دستتان خورده و یا پیامی را فرستادید که  قبل از اینکه گیرنده پیام آن متن را مشاهده کند می خواهید پاکش کنید.

چنین قابلیتی پیش از این، ابتدا در پیام رسان تلگرام و بعد در پیام رسان واتس اپ، مورد استفاده قرار گرفت. اما برای این دو پیام رسان، رخ داددن چنین اتفاقی کمی متفاوت بود. برای مثال زمانی که شما پیامی را که فرستاده اید پاک می کردید، در صفحه چت شما هیچ نشانی از آن پیام دیده نمی شد و گویا اصلا اتفاقی نیفتاده، اما برای واتس اپ قضیه فرق می کند، پیام ارسالی پاک می شود، اما به جایش پیامی ما متن، “این پیام پاک شده است” به جای پیام پاک شده ارسال می شود. برای فیسبوک هم دقیقا اتفاقی مشابه با واتس اپ رخ می دهد.

امکان حذف پیام های ارسالی در پیام رسان فیسبوک

گویا فیسبوک قصد ندارد از تلاش بردارد و باز هم با فعالیت های نشان داده شده، می خواهد  یکی از محبوبترین رسانه های اجتماعی شود، شاید فیسبوک می خواهد ثابت کند، شیر اگر پیر هم باشد باز شیر است. قطعا مسئولین فیس بوک نمی خواهند به سرنوشت گوگل پلاس دچار شوند که تا مدتی دیگر کاملا به تمام فعالیت های خود خاتمه می دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد