تصاویری از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی اسپرت در رنگ بندی های مختلف

دو روز پیش سامسونگ از رونمایی گجت پوشیدنی هوشمند خود به همراه گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 خبر داد. ساعت جدید هوشمند این شرکت، نسل جدیدی از ساعت های هوشمند اسپرت سامسونگ خواهد بود. تقریبا مشخصات در نظر گرفته شده برای این محصول جدید مشخص است، اما خوب کماکان هرچه که می دانیم فراتر از احتمال و پیش بینی نخواهد بود. تصاویر جدید منتشر شده، نشان از رنگ بندی های زیبای در نظر گرفته شده برای  ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی اسپرت می دهد.

طرح در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی اسپرت واچ

رنگ بندی متنوع برای سلیقه های متنوع

پیش از این نیز سامسونگ برای نسل قبلی ساعت های هوشمند اسپرت خود رنگ بندی های جذابی را در نظر گرفته بود و بیشتر هم به فکر انتخاب رنگ های متناسب با سلیقه آقایان و خانوم ها رنگ بندی های مختلفی را برای گجت های هوشمند خود در نظر می گرفت.

حال سامسونگ گلکسی اسپرت واچ نیز از تنوع سه رنگ مختلف بهره خواهد برد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید رنگ های مشکی، آبی و طلایی برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی اسپرت

اطلاعات جدید که در دسترس می باشد، خبر از بهره بردن صفحات نمایش بسیار با کیفیت اولد برای این گجت های پوشیدنی هوشمند می دهد. رنگ بندی در نظر گرفته شده فقط محدود به بند این ساعات هوشمند نشده، و بدنه اصلی نیز از چنین رنگ های زیبایی بهره می برند. و البته باید این مطلب را هم  اضافه کرد که این ساعت هوشمند مجوز های استاندارد کشور های امریکا، تایوان و کره جنوبی را دریافت کرده است.

نسخه جدید هوش مصنوغی بیکسبی نیز برای اولین بار با بهبود های چشم گیر، برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده. همانطور که گفته شد سامسونگ قصد رونمایی این گجت  پوشیدنی هوشمند را به همراه گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 در تاریخ 20 فوریه (1 بهمن) دارد. احتمال حضور این محصولات جدید در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا نیز ممکن می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد