ام اس آی و سه کیس کامپیوتر جدید از انیمه تا پرچمدار

شرکت تایوانی ام اس آی در راستای گسترش سبد محصولات خود، کیس های بسیاری را تا کنون معرفی کرده است که البته تعداد زیادی از این کیس ها هم اکنون در بازار داخلی موجود هستند. اما در این میان جای کیس های پرچمدار سری MEG و کیس هایی با ظاهر خاص خالی بود که اکنون نقشه راه این شرکت نوید از سه کیس جدید به علاوه کیس های سفید رنگ با طراحی بروز و جذاب می دهد که در این مطلب به سه کیس تازه معرفی شده می پردازیم.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، شرکت MSI سه کیس جدید و تازه از راه رسیده را به نمایش گذشته است. کیس MSI MPG GUNGIR 110R EVA e-PROJECT که بر اساس پلتفرم GUNGIR 110R باز طراحی و سفارش سازی شده است، تصویر سازی با الهام از انیمیشن های mecha 1995 را به نمایش می گذارد. مدتی است که سفارش سازی ها در قطعات کامپیوتر با الهام از انیمه های مختلف و شخصیت های معروف داغ شده که البته طرفداران زیادی از کاربران آسیایی و اروپایی را به سمت خود کشانده است.

کیس دیگر MSI MEG TREBLE نام دارد که با فرم فکتور ITX برای افزایش جذابیت بصری میز کار کاربران طراحی و ساخته شده است. یک طراحی شش ضلعی منحصر به فرد با سه پنل قابل جابجایی و سه محفظه برای نصب کارت گرافیک با نهایت ابعاد 330 میلی متر، خنک کننده با نهایت ابعاد رادیاتور 280 میلی متر، منبع تغذیه SFX-L و مادربردهای ITX برای این کیس در نظر گرفته شده است. طراحی کیس MSI MEG TREBLE به گونه ای است که می توان آن را به صورت عمودی یا افقی بروی سطح قرار داد.

و در نهایت کیس پرچمدار MSI MEG PROSPECT 700RL با فرم فکتور mid-tower یا ابعاد میانه، ساخته شده است تا قطعات قدرتمند و پرچمدار و همچنین خنک کننده های حرفه ای سیکل باز را به راحتی در دل خود جای دهد. یکی از ویژگی های مهم این کیس، همکاری شرکت نام آشنای EKWB در طراحی آن است. کیس MSI MEG PROSPECT 700RL با صفحه توزیع شرکت EKWB راهی قفسه فروشگاه ها می شود که برای سهولت در استفاده از کاستوم واترکولینگ مناسب است. قابلیت نصب سه رادیاتور 360 میلی متری در پنل بالا، پنل جلو و پنل کنار و طراحی بدون پیچ پنل ها به منظور استفاده راحت تر، از مهمترین ویژگی های این کیس است. همچنین چهار فن ARGB از پیش نصب شده، پورت های کاملی همچون USB 3.2 Gen 2×2 Type-C و کلید مدیریت نورپردازی از دیگر موارد قابل ذکر است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد