انتظارات از رویداد 21 شهریور اپل

همانطور که می دانید اپل از رویدادی مهم در تاریخ 21 شهریور امسال خبر داده است که گمانه زنی ها خبر رونمایی از پرچمدار جدید این شرکت در تاریخ اعلام شده را می دهد. ولی حال باید دید بنا بر منابع و اطلاعات به دست آمده آیا قصد اپل فقط رونمایی از پرچمدار جدید خود در زمینه گوشی های هوشمند خواهد بود یا نه؟ با ما همراه باشید تا شایعات و اخبار در خصوص این رویداد بزرگ که قرار است در چهارشنبه همین هفته اتفاق بیفتد را با یک نگاه کلی بررسی کنیم.

آیفون 9، XS Max، XS

دیگر نیازی به گفتن نیست با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده همانطور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم اپل قرار است پرچمدار جدید خود را در سه مدل مختلف روانه بازار کند که به اختصار مشخصاتی از این سه مدل را بیان می کنیم.

آیفون 9:

همانطور که قبلا نیز گفتیم اپل تصمیم گرفته این بار مدلی مقرون به صرفه تر، با قیمت پایین تر در اختیار کاربران بگذارد. آیفون 9 با صفحه نمایش 6.1 اینچی ال سی دی با تنها 4 گیگابایت رم داخلی تنها در یک مدل و یک دوربین به عنوان دوربین اصلی پشت و کیفیت ساخت پایین تری نسبت به دو مدل دیگر قرار است با قیمت 600 تا 700 دلار روانه بازار شود.

آیفون XS :

این مدل از آیفون قرار است کوچکتر از مدل ارزانتر خود با صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED با رزولیشن عالی و همچنین کیفیت ساخت بالای بدنه با دو دوربین پشت و رم 4 گیگابایتی در سه مدل با حافظه های داخلی 64، 256 و 512 گیگابایتی روانه بازار شود. قیمت پیش بینی شده برای آیفون ایکس اس 100 دلار گرانتر از ایفون 9 با قیمت 800 تا 900 دلار در نظر گرفته شده است.

آیفون XS Max:

مدل آخر وغول پیکر آیفون قرار است با صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت 6.5 اینچی OLED و با همان مشخصات آیفون ایکس اس و با رنگ خاص طلایی روانه بازار شود. طبیعتا به دلیل افزایش صفحه نمایش قیمت این مدل از آیفون از دو مدل دیگر خود گرانتر خواهد بود و قرار است با قیمت 900 تا 1000 دلار وارد بازار شود.

iPad Pro جدید

شاید کمی بعید باشد که اپل قصد رونمایی از تبلت جدید خود را در این رویداد مهم داشته باشد اما شایعات مبنی به به روز رسانی آیپد آیفون را شاهد بوده ایم که خبر از رونمایی آیپد جدید با نسبت صفحه نمایش بالاتری نسبت به بدنه و تغییرات محسوس دیگر از جمله تغییر گوشه های تیز و سه گوش به گوشه های منحی شکل و … می دهد.

اپل واچ سری 4

یکی از قویترین شایعات رونمایی از نسل جدید ساعت های هوشمند اپل به همراه معرفی رسمی پرچمداران این شرکت می باشد. اپل سه سال است که به طور رسمی شروع به ساخت و تولید ساعت های هوشمند همگام با گوشی های هوشمند خود کرده است و در تمام این سال ها ما تفاوت بسیاری در طراحی ساعت های هوشمند این شرکت مشاهده نکرده ایم. به نظر می رسد اپل امسال تصمیم گرفته است با دستی پر و تغییر محسوس ساعت هوشمند جدید سری 4 ام خود را معرفی کند.

این بار طبق مطالب قبلی که گفتیم اپل قرار است ساعت هوشمند سری 4 را با صفحه نمایش بزرگتر و کاهش بیشتر حاشیه با رزولیشن 384*480 که نسبت به سری قبلی که با رزولیشن 312*390 بسیار بهتر شده است روانه بازار کند. اپل این بار قرار است از تکنولوژی دکمه های جامد که در آیفون 7 و 8 از آن ها استفاده کرده بود در اپل واچ سری 4 استفاده کند. تکنولوژی دکمه جامد به این صورت است دکمه به مانند دکمه های معمولی فشاری که به آن وارد می شود همانند دکمه های معمولی حس نمی شود ولی  فشار وارد شده بر آن توسط موتور تعبیه شده آپل به نام Tapic Engine حس می شود همانطور که در دکمه خانه آبفون 7 و 8 از چنین تکنولوژی استفاده شد.

Apple Airpod2

شایعات نشان می دهد که اپل قرار است از نسل دوم Air Pod نیز در این رویداد مهم رونمایی کند. این محصول جدید قرا است از تراشه W1 به جای تراشه W2 که در سری قبلی استفاده شده است بهره ببرد. همانطور که میدانید این تراشه ها باعث اتصال بلوتوث و بی سیم با تلفن همراه خواهند شد که تراشه جدید در مصرف انرژی بسیار بهینه تر و قدرتمند تر خواهد بود و طول عمر استفاده از آن را با یک بار شارژ افزایش می دهد. قرار است Air Pod2 همواره با سیری در ارتباط بود و فرمان های شما را با ارتباطی که با گوشی خواهد داشت به طور دقیق و کامل انجام دهد.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

1 دیدگاه

۲۱ شهریور ماه مهمترین رویداد سال اپل ۲۱ شهریور ماه مهمترین رویداد سال اپل شهریور 19, 1397 - 8:01 ب.ظ
[…] رویداد ۲۱ شهریور اپل که تا به امروز منتشر شده را در وب سایت ما مشاهده […]
دیدگاه بگذارید