ایسوس خنک کننده های مایع ROG Ryuo AIO را پیش فروش می کند.

در کامپیوتکس امسال بود که ایسوس از خنک کننده های مایع خود پرده برداری کرد. این خنک کننده ها با دو نشان جدید به نام های Ryuo و Ryujin آماده پیوستن به سبد محصولات گسترده این شرکت تایوانی هستند. مدل Ryujin را باید یک خنک کننده رده بالا دانست اما امروز می خواهیم خبر پیش فروش مدل های Ryuo را منتشر کنیم.

خنک کننده های مایع ROG Ryuo AIO شامل دو مدل Ryuo 120 و Ryuo 240 می باشد که برای موفقیت در بازار باید رقیبانی همچون CORSAIR و EVGA را کنار بزند. ایسوس هر دو مدل خنک کننده مایع خود را با طراحی خیره کننده و البته یک ویژگی منحصر به فرد ارائه کرده است تا شاید بتواند با همین ویژگی خریداران بسیاری را به سمت خنک کننده های خود بکشاند. استفاده از نمایشگر تمام رنگی 1.77 اینچ از نوع OLED با نام LiveDash، باعث شده تا این خنک کننده ها از نظر ظاهری رقیبی جدی برای خود نیابند. نمایشگری که ایسوس در بالای بلوک پمپ قرار داده است قابلیت آن را دارد تا با اتصال USB و البته با وجود یک نرم افزار اختصاصی، وضعیت سیستم و خنک کننده، تنظیمات خنک کننده و حتی یک گیف یا یک تصویر استاتیک را بخش کند.

ایسوس ادعا می کند که این خنک کننده ها نسبت به خنک کننده های مایع رقیبان، عملکرد بهتر و خنک کنندگی بیشتری را ارائه می دهد (البته باید منتظر تست ها و نظر کاربران باشیم).

خنک کننده های Ryuo 120 و Ryuo 240 به ترتیب با قیمت 129.95 پوند و 149.95 پوند در خرده فروشان محبوب انگلستان برای پیش فروش دیده شده اند. برای مقایسه بد نیست بدانید که رقیبانی همچون CORSAIR H100i PRO و NZXT Kraken X52 240 که بسیار محبوب هستند با قیمت های 114.95 پوند و 124.99 پوند در این فروشگاه ها عرضه می شوند. خنک کننده های جدید ایسوس از انواع سوکت پردازنده ها پشتیبانی می کنند، سوکت هایی همچون AM4، sTR4، LGA 115x، LGA 1366، LGA 2011 و LGA 2066 با این خنک کننده ها پشتیبانی می شوند. و در آخر هیچ تاریخ انتشار و قیمت گذاری برای دیگر مناطق از سمت ایسوس درز نکرده است.

پست های مرتبط

شرکت Jonsbo از جدیدترین خنک‌کننده نسل پنجم SSD ها رونمایی کرد

شرکت چینی TRYX از اولین خنک‌کننده مایع دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED رونمایی کرد

شرکت آلمانی Wieland هدف ساخت سیستم خنک‌کننده بدون پمپ و نویز را در سر دارد