شرکت چینی TRYX از اولین خنک‌کننده مایع دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED رونمایی کرد

TRYX، یک شرکت چینی تولیدکننده سخت‌افزار، از اولین خنک‌کننده مایع پیشرفته AIO در جهان که همراه با صفحه نمایش خمیده AMOLED ارائه می‌شود، رونمایی کرد.

جدیدترین خنک‌کننده‌های مایع AIO پانوراما TRYX در حال رفتن به نسل بعدی خنک‌کننده‌ها هستند چراکه تصاویر اولیه نشان می‌دهد این خنک‌کننده بی‌نظیر است. بر اساس جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط wxnod در توییتر، به نظر می‌رسد این خنک کننده در دو نوع مختلف PRO و ARGB عرضه می‌شود که دومی احتمالاً با فن‌های ARGB یکپارچه برای رادیاتور عرضه می‌شود. انتظار می‌رود سری خنک‌کننده مایع AIO در سه پیکربندی رادیاتورهای 240 میلی‌متری، 280 میلی‌متری و 360 میلی‌متری برای سازگاری گسترده با سیستم‌های مصرف‌کننده عرضه شود.

مسئله جالب اینجاست که خنک‌کننده‌های مایع پانوراما AIO ظاهراً دارای صفحه نمایش خمیده 6.5 اینچی AMOLED هستند که «اولین» در نوع خود به حساب می‌آیند. فاش شده که صفحه نمایش آنبورد به دلیل نرخ انحنای خود می‌تواند به جلوه‌های بصری سه‌بعدی با چشم غیر مسلح دست یابد و زاویه دید بهتری را برای کاربران فراهم کند. ساخت صفحه نمایش خمیده این خنک‌کننده بدون شک نوآورانه بوده و جذابیت زیادی به سخت‌افزار درون کیس می‌دهد.

جزئیات زیادی در مورد عملکرد این خنک‌کننده‌های مایع AIO پانوراما وجود ندارد، اما در هر صورت مشخص شده که با پمپ آب نسل هشتمی ASETEK عرضه می‌شود که این در جدیدترین AIO های سری ROG RYUO III ایسوس هم استفاده شده و دارای یک موتور 3 فاز با صفحه سردی (cold plate) به اندازه 32 درصد بزرگتر برای اتلاف حرارتی بهتر در نظر گرفته شده و واقعاً یک موتور با کارایی بالا خواهد بود، علیرغم اینکه از شرکتی با شهرت کمتر در بازار ارائه می‌شود.

از نظر قیمت‌گذاری، مدل‌های خنک‌کننده مایع پانوراما PRO به ترتیب 2099 یوان، 2399 یوان و 2599 یوان برای مدل‌های 240 میلی‌متری، مدل 280 میلی‌متری و مدل 360 میلی‌متری خواهند بود. قیمت انواع ARGB کمی بالاتر است و انواع 240 میلی‌متری، 280 میلی‌متری و 360 میلی‌متری به ترتیب با قیمت‌های 2199 یوان، 2499 یوان و 2699 یوان به فروش می‌رسند. بنابراین این مدل‌های پانوراما در رنج قیمتی 200 تا 400 دلار آمریکا قرار می‌گیرند که با توجه به ویژگی‌های موجود در آن‌ها، قیمت مناسبی است.

توجه داشته باشید که در دسترس بودن جهانی و تاریخ عرضه خنک‌کننده پانوراما هنوز مشخص نیست. علاوه بر TRYX، شرکت SAMA، یکی دیگر از برندهای چینی، سری خنک‌کننده‌های مایع AIO به نام Zenith را معرفی کرده که دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED بسیار مشابهی هست. هنوز هیچ خبری در مورد قیمت یا در دسترس بودن آن وجود ندارد، اما سازنده گفته که به زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت.

پست های مرتبط

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

ACEMAGIC از مینی رایانه شبیه به جنگنده M2A Starship رونمایی کرد