اپل عرضه iPad Air و iPad Pro را یک ماه دیگر به عقب انداخت

به نظر می‌رسد اپل برای عرضه OLED iPad Pro خود با مشکل مواجه شده، چراکه این شرکت تاریخ عرضه را یک ماه دیگر به عقب انداخته است. اپل سال گذشته نتوانست یک آیپد جدید را معرفی کند و به نظر می‌رسد که این شرکت امسال هم قبل از رونمایی از مدل‌های جدید آیپد وقت‌کشی کند. انتظار می‌رفت اپل به‌روزرسانی بزرگ آیپد پرو خود را تا پایان ماه مارس یا در ماه آوریل معرفی کند، اما برنامه زمانی عوض شد و این شرکت اکنون آیپد پرو را با نمایشگر OLED در ماه می رونمایی خواهد کرد.

اپل اخیراً اعلام کرده که میزبان رویداد WWDC 2024 در 10 ژوئن خواهد بود و قرار است در این رویداد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید برای آیفون، آیپد، مک، اپل واچ، ویژن پرو و محصولات دیگر بپردازد. با برنامه زمانی جدید عرضه، اپل تنها یک ماه قبل از میزبانی رویداد WWDC 2024 از مدل‌های جدید OLED iPad Pro رونمایی خواهد کرد. این خبر توسط تحلیلگر برجسته مارک گورمن به اشتراک گذاشته شد که قبلاً گفته بود اپل مدل‌های جدید iPad Pro را تا پایان ماه جاری یا در ماه آوریل معرفی خواهد کرد.

مدل‌های جدید آیپد پرو تغییرات عمده‌ای را به ارمغان می‌آورند که شامل نمایشگر OLED جدید، طراحی اصلاح‌شده و احتمالاً فناوری MagSafe می‌شود. در داخل دستگاه، تراشه جدید M3 این شرکت عملکرد محاسباتی و گرافیکی افزایش را می‌دهد. بهترین بخش در مورد کل ارتقا این است که این شرکت به تبعیض نمایشگر بین دو مدل پایان می‌دهد، به این معنی که مدل‌های 11 و 13 اینچی هر دو با صفحه نمایش OLED عرضه می‌شوند.

گورمن بیان می‌کند که تامین‌کنندگان اپل در حال افزایش تولید هستند و این تاخیر ناشی از تکنیک‌های پیچیده ساخت آیپد جدید است، که منطقی هم هست، چراکه شرکت در حال توسعه دستگاه از پایه است. به غیر از عرضه آیپد پرو OLED، اپل همچنین قصد دارد مدل‌های جدید آیپد ایر را با داخلی ارتقایافته معرفی کند. مدل‌های iPad Air و iPad Pro همچنین دارای Face ID و دوربین جلو در جهت افقی به جای پرتره در مدل‌های فعلی هستند.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد