ACEMAGIC از مینی رایانه شبیه به جنگنده M2A Starship رونمایی کرد

شرکت ACEMAGIC از مینی رایانه شبیه به جنگنده M2A Starship رونمایی کرده که دارای برخی از قابلیت‌های خنک‌کننده فوق‌العاده برای سخت‌افزار خود است.

ACEMAGIC در مورد عرضه دستگاه‌های عجیب و غریب بی‌تحربه نیست. آخرین باری که یک مورد با این حالت از این شرکت دیدیم، مینی کامپیوتر TANK 03 بود که دارای طراحی مکعبی شکل و چندین عنصر هیجان‌انگیز بود. جدیدترین رایانه شخصی M2A Starship از این قاعده مستثنی نیست، چراکه طراحی متمایز آن شبیه یک جنگنده است. ACEMAGIC هنوز مشخصات M2A Starship را فاش نکرده، بنابراین ما فقط در مورد ظاهر دستگاه و ویژگی‌های احتمالی آن صحبت خواهیم کرد.

جلوی مینی رایانه M2A Starship شرکت ACEMAGIC دارای طراحی انتزاعی است که دقیقاً شبیه یک کشتی فضایی است. این مینی رایانه دارای نوارهای RGB در جلو، همراه با نام تجاری است و تصاویر اولیه نشان می‌دهد که این یک مینی رایانه معمولی نیست و با نگاهی به آن، M2A Starship شبیه چیزی فضایی به نظر می‌رسد. ACEMAGIC می‌گوید که دستگاه آن‌ها با طراحی دو بال همراه با دو فن خنک‌کننده طوری نصب شده‌اند تا شبیه پیشرانه‌های موتور باشند. دو فن اضافی هم در داخل برای خنک کردن سخت‌افزار تعبیه شده است.

به گفته ACEMAGIC مینی رایانه M2A Starship همچنین دارای یک صفحه نمایش LED اختصاصی در داخل خود خواهد بود که معیارهایی مانند دمای CPU، مصرف انرژی، فرکانس، سرعت فن، میزان مصرف حافظه و سایر داده‌های عملکردی را نمایش می‌دهد. به طور کلی، به نظر می‌رسد که این دستگاه یک محصول قوی به خط تولید ACEMAGIC اضافه کند. ما در مورد فرم فاکتور این دستگاه یا اینکه آیا قابلیت حمل دارد فعلاً خبری نداریم.

ACEMAGIC هنوز تاریخ عرضه مینی رایانه M2A Starship را اعلام نکرده، اما این شرکت تخفیف 35 درصدی را در نظر گرفته است. کاربرانی که مشتاقانه منتظر این مینی رایانه هستند، باید پیگیر مشخصات نهایی آن باشند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود