اولین محصول Super Kill ایسوس، مانیتور ROG Swift PG329Q معرفی شد

اخیرا ایسوس در رویدادی در آسیا مانیتور جدیدی با نام ROG Swift PG329Q را معرفی کرد که اولین محصول ایسوس با نام تجاری جدید Super Kill است. ایسوس در این مانیتور بهینه سازی های مختلفی را برای افزایش تجربه بصری گیمرها در نظر گرفته است.

برای اولین بار در مانیتور ROG Swift PG329Q از پنل Fast IPS استفاده می شود. پنلی با سرعت تازه سازی 175 هرتز و GTG یا زمان پاسخگویی خاکستری 1 میلی ثانیه در کنار تکنولوژی quantum dot باعث شده تا سرعت واکنش تصاویر و نمایش رنگ ها در این مانیتور از دقت ویژه ای برخوردار باشد.

وضوح تصویر 1440×2560 پیکسل و پشتیبانی از گواهینامه VESA HDR 600 از دیگر ویزگی های این مانیتور است. دقت رنگ در مانیتور ROG Swift PG329Q در فضای رنگی DCI-P3 برابر با 98 درصد است و در فضای رنگی sRGB هم شاهد 160 درصد پوشش رنگی هستیم.

همچنین این مانیتور گیمینگ از فناوری همگام سازی سه گانه هم بهره می برد. فناوری Adaptive Sync که شامل FreeSync شرکت AMD و G-Sync شرکت انویدیا است در کنار ELMB SYNC که نوعی رفرش ریت نرم افزاری است باعث شده تا پارگی در تصاویر یا گیم پلی را شاهد نباشیم.

در بخش زیبایی شناسی هم نشان گیمینگ ایسوس در پشت مانیتور به نورپردازی RGB مجهز شده است و البته همچون گذشته خطوطی گرافیکی برای زیبایی هرچه بیشتر پشت مانیتور، این محصول را تا حدی متمایز می کند. مانیتور گیمینگ ASUS ROG Swift PG329Q در سه ماهه چهارم سال 2020 روانه بازار می شود اما ایسوس هنوز اشاره ای به قیمت آن نداشته باشت.

پست های مرتبط

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !

سامسونگ حداقل دو سال از اپل در بخش فناوری تراشه عقب‌تر است

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر