بازیکنان تنبل و سربار تیم از بازی Apex Legends بن خواهند شد

بازیکنان بازی های آنلاین چند نفره و تیمی خوب میدانند که بسیاری از اوقات در یک تیم اعضایی وجود دارند که تقریبا هیچ کار مفیدی انجام نمیدهند و به نوعی سربار تیم خود هستند. هیچ گاه سازندگان بازی ها با این افراد برخوردی نکرده اند و این مشکل همیشه برای گیمرهای واقعی آزاردهنده بوده است. اما اگر از بازیکنان عنوان زیبای Apex Legends هستید، Respawn تدبیر ویژه ای برای این معضل اندیشیده است.

به عنوان بخشی از یک بروزرسانی بزرگ در برنامه های این کمپانی، استودیو Respawn که زیرشاخه الکترونیک آرتز محسوب می شود به بازیکنان سربار و بی فایده ای که در موفقیت تیم خود هیچ نقشی نداشته باشند و در مسابقات شرکت نداشته باشند، هشدار داده است که در این صورت حساب کاربری آنها به صورت موقت مسدود خواهد شد و حتی ممکن است در موارد خاص باعث بن دائمی حساب کاربری گیمر شود.

عدم حضور مفید و سربار بودن برخی بازیکنان صرفا منحصر به بازی Apex Legends یا بازی های بتل رویال نیست اما در تعدادی از عناوین این مشکل به صورتی جدی تر وجود دارد. در حال حاضر امکان بازی به صورت تک نفره در Apex Legends وجود ندارد و در صورتی که علاقمند به پرداخت پول در این بازی نیستید، سیستم جایزه دهی بازی میتواند برای شما مفید و کاربری باشد.

در هر صورت همیشه دو گزینه سر راه بازیکنان چنین بازی هایی وجود دارند، اینکه در راس مبارزات نباشید و با محافظه کاری و عدم نقش مهم به موفقیت های مجانی برسید یا اینکه مثل یک گیمر واقعی کمک حال تیم باشید و کار تیمی را به معنای واقعی انجام دهید. با وجود هشدار Respawn، این نگرانی وجود دارد که گیمرهای تنبل موفق به پیدا کردن راهی برای دور زدن این محدودیت شوند و سیستم امتیاز دهی بازی به کاربرانی که در هر مسابقه جان سالم به در میبرند، پاداشی بیشتر از تلاششان اهدا کند. شاید این موضوع در اینکه تاکنون چنین سیستمی برای بازی ها پیاده نشده بی تاثیر نبوده است.

منبع: Engadget

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024