بازی Crusader Kings III: Adventures of the Vikings به کنسول‌ها می ‌آید

استودیو Paradox Interactive  امروز از انتشار بسته Northern Lords  برای نسخه کنسولی Crusader Kings III  در 17 نوامبر 2022 خبر داد.

جنگ های عظیم در کنسولهای نسل نهم

گروه پارادوکس امروزه شامل انتشار و توسعه بازی ها و برندهای مهمی می شود. پارادوکس دارای مجموعه گسترده‌ای از بازی‌های محبوب استراتژی، از جمله Stellaris، Europa Universalis، Hearts of Iron، Crusader Kings، Cities: Skylines، Prison Architect، Victoria، Age of Wonders و کاتالوگ برندهای World of Darkness می شود. از ابتدای سال 2004، این شرکت بازی های خود را در سراسر جهان، ابتدا از طریق توزیع فیزیکی، اما از سال 2006 عمدتاً در کانال های دیجیتال منتشر کرد.

بازی‌های پارادوکس عمدتاً برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها توسعه یافته‌اند، اما این شرکت بازی‌ ها را بر روی موبایل نیز منتشر می‌کند. بزرگترین بازارهای امروزی شامل ایالات متحده، بریتانیا، چین، آلمان، فرانسه و اسکاندیناوی است. در مجموع، بازی های پارادوکس هر ماه بیش از پنج میلیون بازیکن دارند.

با این خط داستانی، بازیکنان می توانند خود را در زندگی یک پادشاه یا اشراف اسکاندیناوی غرق کنند. North Lords  قرار است رویدادها و فرصت‌های جدیدی را برای امپراتوری ‌های اسکاندیناوی به نمایش بگذارد.

بازی Crusader Kings III اوایل سال جاری برای کنسول ها منتشر شد و حالا Northern Lords اولین بسته الحاقی برای آن می باشد که جذابیت های خاص خود را دارد.

Crusader Kings III: Northern Lords  شامل رویدادهای زیر است:

قلمروهای ماجراجویی نورس: شخصیت‌های اسکاندیناوی این فرصت را دارند که خانه‌های خود را ترک کنند و گروه‌های خود را به سرزمین‌ های خارجی هدایت کنند تا پادشاهی خود را ایجاد کنند.

محتوای فرهنگی جدید: سلسله‌های خاص اسکاندیناوی، قربانی‌های نورس بلوت، نبردهای عظیم و نوآوری‌های فرهنگی، و همچنین رویدادهای جدید متعدد رنگ بیشتری به بازی می ‌بخشند.

آثار هنری و موسیقی جدید: قطعات گرافیکی و موسیقی ملی برای یک تجربه جدید در بازی.

بازی Crusader Kings III: Northern Lords در تاریخ 17 نوامبر 2022 برای سری Xbox و PlayStation 5  در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که این بازی به صورت رایگان برای همه دارندگان Crusader Kings III Royal Edition در دسترس است.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد