نمایش جدید DARK PICTURES ANTHOLOGY: THE DEVIL IN ME ابعاد جدیدی را به نمایش می گذارد

توسعه دهنده معروفBandai Namco Europe  با ساخت عنوان DARK PICTURES ANTHOLOGY: THE DEVIL IN ME می خواهد اختتامیه ای ویژه را برای طرفداران سبک ترسناک رقم بزند.

سوژه ای تکراری اما پرداختی متفاوت

در قسمت جدید این مجموعه با عنوان DARK PICTURES ANTHOLOGY: THE DEVIL IN ME ، طرفداران در نقش پنج عضو خدمه  Lonnit بازی می کنند که در بازی مرگبار گربه و موش صاحب هتل مخوف گرفتار شده اند. بازیکنان می‌توانند سرنوشت شخصیت‌ها را از طریق انتخاب‌هایشان در طول بازی تعیین کنند، نگاهی اجمالی به آینده تاریک خدمه داشته باشند و در نهایت تصمیم بگیرند که چه کسی برای همیشه از هتل خارج می‌شود یا به دام می‌افتد.

The Dark Pictures Anthology مجموعه‌ای داستان محور و به سبک دکمه زنی است که متعلق به سازندگان بازی بسیار موفق Until Dawn است. اگر آنتیل دلون را بازی کرده باشید با سبک و سیاق آن آشنایی کامل خواهید داشت، این فرایند در بازی DARK PICTURES ANTHOLOGY: THE DEVIL IN ME هم وجود دارد. بازی کردن هر بازی در جلسات کوتاه، هم به تنهایی و هم با چند دوست آسان است. «شیطان در من» چهارمین بازی و فصل اول پایانی این مجموعه است.

یک گروه فیلمبرداری مستندساز یک تماس تلفنی مرموز را دریافت می کنند که از آنها دعوت به عمل می آید تا به قلعه ای خاص بیایند. بازی در یک هتل به نظر عالی سپری خواهد شد، اما ظاهر می تواند فریبنده باشد. بعد از مدتی هم اعضای گروه متوجه می شوند که تحت نظر هستند و حتی موانعی برای به تله افتادن آنها کارگذاشته شده است. چیزی که مشخص است فضای بسیار خوبی برای پرداخت داستان فراهم شده است و فقط باندای نامکو باید یک اختتامیه خوب را برای این مجموعه در نظز بگیرد.

بازی DARK PICTURES ANTHOLOGY: THE DEVIL IN ME در تاریخ 18 نوامبر 2022 برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X|S، ایکس باکس وان و استیم منتشر خواهد شد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024