بازی Cyberpunk 2077 را راحت تر اجرا کنید

بازی Cyberpunk 2077 در کنسول ها عملکرد بسیار ضعیفی داشته و خیلی از خریداران در حال پس دادن بازی های خریداری شده خود هستند. CD Projekt RED هم در بیانیه ای از کیفیت اجرایی بازی خود عذرخواهی کرده و قول داده در ماه دسامبر بسته های رفع مشکل را منتشر کند.

حجم بالای عوامل گرافیکی باعث شده بازی Cyberpunk هم بسیار سنگین اجرا شود و هم اینکه نتواند همه چیز را در آن واحد پردازش کند، در اینجاست که باگ های متعدد نمایان می شود.

باگ ها و مشکلات خود را بیشتر در فضاهای شهری و شلوغ نشان می دهند.

راحت بازی کردن سایبرپانک بر روی کنسول ها برای طرفداران تقریبا یک آرزو شده و حالا یک روش غیر متعارف وجود دارد که شما می توانید راحت تر به انجام بازی Cyberpunk 2077 بپردازید.

کاربری به اسم Reddit joshmaaaaaaans کشف کرده که با شلیک در محیط شهر در یک منطقه شلوغ، ناگهان NPC ها پراکنده می شوند و به سرعت به هر نقطه ای می دوند، در این لحظه گیمر باید مرتب به عقب برگردد و دوباره به جلو نگاه کند، البته این کار را باید چندین مرتبه و به سرعت انجام دهید و در ثانیه ای بعد می بینید که تمام NPC ها محو شده اند و شما می مانید و خیابان های خالی Night City. در این موقع بازی بسیار روان اجرا خواهد شد و فریم به پایداری می رسد.

CD Projekt RED روز قبل بالاخره این مشکلات فنی را تأیید کرد و قول داد که در آینده ای نزدیک چندین اصلاحیه برای بهبود عملکرد و رفع اشکالات آزار دهنده بازی منتشر کند.

سی دی پراجکت چندین بسته را در برنامه خود قرار داده تا منتشر کند، اولین به روزرسانی به تازگی منتشر شده است و مرحله بعدی نیز طی 7 روز آینده ارائه می شود. پس از تعطیلات هم منتظر اتفاق های دیگری باشید چون دو وصله بزرگ در راه خواهد بود، که اولی در ماه ژانویه منتشر خواهد شد و به دنبال آن وصله شماره 2 در ماه فوریه. اینها با هم باید برجسته ترین مشکلاتی را که گیمرها در کنسولهای نسل آخر با آن روبرو هستند برطرف کنند.

Cyberpunk 2077 اکنون در رایانه های شخصی ، پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و Stadia در دسترس است. این بازی در پلی استیشن 5 و Xbox Series X و S در سال 2021 منتشر خواهد شد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !