ویوو iQOO U3 معرفی شد / صفحه نمایشی با کیفیت، باتری قدرتمند

ویوو iQOO U3 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت، بصورت رسمی معرفی شد. این گوشی میان رده مشخصات فنی مناسب و حتی قدرتمندی را نیز با خود به همراه داشته که در این میان می توانیم به صفحه نمایشی با کیفیت و باتری قدرتمند به همراه طراحی زیبای آن اشاره کنیم. این بار ویوو برای هرچه مقورن بصرفه تر کردن قیمت این گوشی، از پردازنده شرکت مدیاتک استفاده کرده است.

مشخصات ویوو iQOO U3

در ابتدا سری گوشی های iQOO ویوو با نام گوشی های هوشمند گیمینگ روانه بازار شدند. البته گوشی های گیمینگی که بیشتر سعی داشتند قیمت مقرون بصرفه ای داشته باشند تا مشخصات فنی بسیار قدرتمند. حال دیگر ما این سری از اسمارتفون های ویوو را در سری گوشی های هوشمند میان رده قرار می دهیم.

ویوو iQOO U3 به صفحه نمایشی 6.58 اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را نیز دارد. برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حصور ناچ واتردراپ یا همان قطره ای هستیم. بریدگی قطره ای شکل در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، که سنسور 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی اما طراحی در نظر گرفته شده برای قرار گیری سنسور های دوربین، ما را به یاد ویوو وی 20 (که هنوز بصورت رسمی معرفی نشده) و ویوو ایکس 50 پرو پلاس به عنوان یگی از قدرتمند ترین گوشی های هوشمند ویوو می اندازد. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین دوگانه ویوو iQOO U3 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز همانطور که اشاره کردیم، این گوشی هوشمند به پردازنده میان رده اما قدرتمند دیمنسیتی 800U مجهز شده. رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. ویوو iQOO U3 با باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 18 واتی شارژ سریع، قرار است با قیمت 230 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

اپل احتمالاً چت‌بات Apple GPT را راه‌اندازی نکند

شرکت TSMC در ساخت تراشه Tensor G5 گوگل مشارکت می‌کند

تست DLSS 3.0 با RTX 4050 لپ تاپ