بازی Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord در سال 2023 برای VR عرضه می شود

در اوایل سال جاری بازی Ghostbusters VR معرفی شد که حالا نام و تاریخ مشخصی برای آن تعیین شده است. بازی Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord قرار است که با دیدی متفاوت به این فرنچایز هیجان ملاقات با یک روح را به شما منتقل کند.

شکارچیان ارواح و ظهور ارواحی جدید

هنوز هم پلتفرم های واقعیت مجازی از جذابیت ویژه و بکری برخوردار هستند که توسعه دهنده ها به سوی آن می روند. بازی Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord یکی از جدیدترین عنوانهایی است که برای واقعیت مجازی VR ساخته می شود.

بازی جدید Ghostbusters که برای VR عرضه می شود اوایل سال جاری معرفی شد و اکنون اولین جزئیات رسمی و ملموس از آن بازی رونمایی شده است. بازی Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord در سال 2023 برای پلتفرم های متاکوئست 2 و پلی استیشن وی آر 2 عرضه می شود.

جدیدترین عنوان Ghostbusters توسط استودیوی  nDreams، استودیو سازنده آخرین بازی Ghostbusters VR  و همچنین تیمی که مسئولیت وارد کردن Far Cry به دنیای واقعیت مجازی را بر عهده دارد، و Sony Pictures VR ساخته خواهد شد. اگرچه هنوز تاریخ عرضه مشخصی اعلام نشده است، احتمالاً به این دلیل که PSVR 2 نیز هنوز تاریخ انتشار ندارد، بازیکنان می توانند در سال آینده از بسته پروتون مجازی استفاده کنند.

Rise of the Ghost Lord  شامل تعدادی عناصر آشنا از فرنچایز Ghostbusters می‌شود، اما همچنین یک شرور کاملاً جدید را معرفی می‌کند که وظیفه نابود کردن آن‌ها را بر عهده دارند، یا شاید این کار باید انجام شود.

شما قادر خواهید بود ارواح را به تنهایی یا در یک تیم چهار نفره از بین ببرید، و دیگر نیازی به مبارزه بر سر اینکه چه کسی بیل موری می شود وجود نخواهد داشت. بازیگران بازی از شخصیت‌های جدید دنیای Ghostbusters تشکیل می‌شوند، اگرچه می‌توانید عناصر خاصی از ظاهر آن‌ها را شخصی ‌سازی کنید. اسلحه‌هایی که به کار می‌ گیرید نیز قابل ارتقا و سفارشی ‌سازی خواهند بود، احتمالاً با پیشرفت در بازی و مقابله با دشمنانتان قوی ‌تر می‌شوند.

این بازی قطعا بعد از عرضه VR2 در دسترس خواهد بود و آن موقع با خیال راحت ارواح را شکار کنید.

پست های مرتبط

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد

بازی Prince of Persia: The Lost Crown احتمالاً برای مک، آیپد و آیفون پورت شود

کامپیوتکس 2024 : کنسول دستی ZONE شرکت ZOTAC در ماه سپتامبر سال 2024 عرضه می‌شود