بازی Sherlock Holmes: The Awakened بازسازی می شود

بازی Sherlock Holmes: The Awakened که برای اولین بار در سال 2007 توسط استودیو بازیسازی Frogwares برای رایانه های شخصی منتشر شده بود، قرار است که بزودی بازسازی شود.

کاراگاه کلاسیک در راه نسل مدرن

در صنعت بازی و سینما عنوان های زیادی ساخته شده اند اما در بین آنها کمتر شخصیتی را می توانیم پیدا کنیم که جاودانه شده باشد. شخصیت شرلوک هلمز یکی از کاراگاه های کلاسیک است که از دیرباز محبوبیت زیادی دارد و هنوز هم وقتی به یاد فیلم ها و سریال های آن میفتیم، روزهای خوشی برای ما تداعی می شود.

خوشبختانه یا متاسفانه بازی های مختلفی از روی این شخصیت جذاب ساخته شده است که عنوان Sherlock Holmes: The Awakened یکی از بهترین های آن می باشد. حالا این عنوان خاطره انگیز و جذاب قرار است که با Unreal Engine 4 بازسازی شود. البته تغییرات فقط مربوط به جلوه های بصری نمی شود، بلکه باید شاهد تغییراتی هم در ظاهر گیم پلی، صداگذاری و حتی کات سین های کلاسیک باشیم. طبق گفته عوامل استودیو توسعه دهنده “این اساساً یک بازی کاملاً جدید است که فقط داستان اصلی در موارد کمابیش دست نخورده باقی مانده است.”

در بازسازی Awakened، ما شاهد یک شرلوک جوان در کنار همکار تازه آشنایش یعنی جان واتسون اولین پرونده مهم خود را آغاز می کند. چیزی که به نظر می رسد یک مورد ساده از یک فرد گم شده است، به سرعت به شبکه ای از توطئه های یک فرقه شرور تبدیل می شود که خدای بزرگ Cthulhu را می پرستد و در تلاش برای ایجاد یک پیشگویی باستانی است.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای بازی Sherlock Holmes: The Awakened وجود ندارد و تیم سازنده اوکراینی در واقع در حال اجرای یک کمپین Kickstarter برای تامین بودجه بیشتر برای این عنوان هستند و توضیح می‌دهند که آنها می‌خواهند از بودجه کلی بازی محافظت کنند و هر گونه مانعی را که ممکن است با آن روبرو شویم برطرف کنند.

بازی دو کارآگاه را در 4 مکان لندن ویکتوریایی، یک بخش روانی سوئیس، نیواورلئان  bayous، و ارتفاعات اسکاتلند خواهد برد، زیرا آنها سعی می کنند واقعیت را از ماوراء طبیعی جدا کنند و در عین حال سعی در توقف این دیوانه های سایه دار دارند.

بازی Sherlock Holmes: The Awakened قرار است که برای پلتفرم های Xbox Series X / S منتشر شود.

آیا به ماجراهای شرلوک هولمز علاقه مند هستید؟ کدام عنوان را در بین آثار ساخته شده برتر می بینید؟

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد