با خرید کارت گرافیک‌های RTX 20 انویدیا، بازی Battlefield V را رایگان هدیه بگیرید!

همانطور که می‌دانید، یکی از ویژگی‌های جذاب و متفاوت بازی Battlefiled V، پشتیبانی آن از تکنولوژی Ray Tracing بوده که به صورت پیش‌فرض در کارت‌‌های سری 2000 انویدیا، این قابلیت وجود دارد و باعث افزایش فوق العاده کیفیت بصری در اجرای بازی خواهد شد. به عبارتی این ویژگی تنها با خرید کارت گرافیک‌های RTX 20 انویدیا میسر می شود.

به تازگی انویدیا با همکاری شرکای خود، با راه اندازی یک کمپین که از امروز آغاز شده و نهایتاً تا 31 ژانویه سال 2019 ادامه خواهد داشت، درصورت خرید کارت گرافیک‌های RTX 20 انویدیا چه از نسخه Founders و یا نسخه‌های سفارشی، یک کد اختصاص داده خواهد شد و پس از ثبت کد در  سایت رسمی انویدیا، یک نسخه از بازی به طور رایگان به کاربران داده خواهد شد.

تا این لحظه فقط EVGA  در این مورد در وب سایت رسمی خود صفحه مخصوص به این کمپین را ایجاد کرده و دستورالعمل های لازم را برای شرکت در این کمپین ارائه کرده‌است و امکان خرید کارت گرافیک ها نیز بر روی سایت EVGA وجود دارد. هرچند در وب سایت رسمی انویدیا  اسامی همه شرکاء و سازندگان کارت های کاستوم در بخش فروش کارت ها وجود دارد.
در مورد شرایط خرید بازی باید تاکید کنیم که به ازای هر کارت خریداری شده و هر حساب کاربری فقط یک کوپن به هر کاربر برای خرید نسخه دیجیتالی و دانلود بازی برروی اکانت Origin  تعلق خواهد گرفت و از نظر سنی نیز،  کاربران باید حداقل 17 سال تمام را مطابق شرایط سنی خود بازی داشته باشند.

همچنین زمان اعلام شده توسط انویدیا به صورت کلی و حداکثر طول دوره کمپین بوده و شرکاء می‌توانند در صورت صلاحدید و پایان سهمیه درنظر گرفته شده کوپن ها، کمپین خود را زودتر به پایان برسانند.

باید دید در کشور ما واردکنندگان و دفاتر رسمی برندهای سخت افزاری، چه تصمیمی برای اجرای این طرح خواهند داشت و با توجه به تحریم کشورمان، به صورت جداگانه و اختصاصی این کد به معدود خریدارانی که امکان خرید کارت گرافیک‌های RTX 20 را داشته باشند، اختصاص خواهد یافت یا خیر؟
هرچند انویدیا به طور اختصاصی در مورد شرایط منطقه خاورمیانه اسمی از محرومیت کشورما از این طرح نبرده است، اما به صورت کلی شرایط هرکشور و منطقه و اختیارات عرضه کد به شرکاء بر عهده خود آنها بوده و در صورتی که خرده فروشان یا فروشگاه‌های آنلاین یک منطقه خاص، در این طرح شرکت نکنند، انویدیا تعهدی در ارائه نسخه رایگان بازی به خریداران در آن منطقه نخواهد داشت!

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد