سامسونگ گلکسی اس 10 به شش سنسور دوربین مجهز خواهد شد

سامسونگ گلکسی اس 10 گویا قرار است تمام معادلات گوشی های هوشمند را به هم بریزد. بعد از خبر های جذابی که تا این مدت از این پرچمدار منشر شده است که وب سایت بنچیمو تماما به آن ها پراخته است. شما می توانید این اخبار جذاب از شایعات منتشر شده این گوشی هوشمند را در وب سایت ما مشاهده کنید.

سامسونگ گلکسی اس 10

این گوشی هوشمند جدید که قرار است خود را به عنوان پرچمدار آینده این غول کره ای خود را معرفی کند. گزارش جدید منتشر شده از وال استریت ژورنال بیان کرده است که این پرچمدار آینده سامسونگ حداقل از شش سنسور دوربین بهره خواهد برد.

دو سنسور برای دوربین سلفی و چهار سنسور برای دوربین اصلی در نظر گرفته خواهد شد. با توجه به اولین گوشی مجهز به چهار دوربین اصلی یعنی سامسونگ گلکسی A9 2018 توسط این شرکت کره ای معرفی شد، بهره بردن از چهار سنسور برای دوربین اصلی برای این گوشی هوشمند بسیار ممکن می باشد.

بعد از اینکه نوکیا 9 مجهز به پنج دوربین اصلی و کانسپتی که از بدنه این گوشی هوشمند آینده نوکیا منتشر شده است، امکان بهره بردن سامسونگ گلکسی اس 10 به سنسور های دوربین اصلی بیشتر از چهار سنسور وجود دارد.

خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

گویا همانند معرفی خانواده هوآوی میت 20 سامسونگ نیز قصد رونمایی از چندین گوشی هوشمند را دارد. آخرین اخبار منتشر شده از پرچمداران آینده این شرکت کره ای نشان از آن دارد که سامسونگ تصمیم دارد پرچمدران آینده خود را در چهار مدل مختلف معرفی کند.

سه دستگاه از این پرچمداران به صفحات 5.8 اینچی و 6.4 اینچی مجهز خواهند شد. یک مدل از این پرچمداران قرار است با صفحه نمایش غول پیکر 6.7 اینچی رونمایی شود. البته سامسونگ اعلام کرده است این مدل خاص از خصوصیات بهتری نسبت به محصولات دیگر برخوردار است و به طبع قیمت بالاتری نیز برای این محصول خاص در نظر گرفته خواهد شد.

سامسونگ بعد از کاهش فروش چشم گیری که برای گلکسی اس 9 داشته است، حال با توجه به این همه سر و صدایی که برای پرچمداران جدید خود به پا کرده است گویا سامسونگ قصد دارد شکست فروش گلکسی اس 9 را دوباره تجربه نکند و کاربران را بیش از پیش به خرید پرچمداران آینده علاقه مند کند.

منبع: وب سایت فون آرنا

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

2 نظرات

مدل خاص سامسونگ گلکسی اس ۱۰ با بدنه سرامیکی – سامسونگ گلکسی اس ۱۰ با بدنه سرامیکی آذر 1, 1397 - 0:01 ق.ظ
[…] از اینکه مشخص شد سامسونگ گلکسی اس ۱۰ به شش سنسور دوربین مجهز خواهد شد، و شایعاتی بسیاری در مورد این گوشی هوشمند فوق العاده […]
پتنت جدید صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس با دو سنسور دوربین سلفی – گلکسی اس ۱۰ آذر 13, 1397 - 10:04 ب.ظ
[…] قبلا اعلام کرده بوده است گلکسی اس ۱۰ قرار است حداقل از شش سنسور دوربین بهره ببرد. حال گویا این شرکت کره ای قرار است فقط برای مدل پلاس این […]
دیدگاه بگذارید