درگ بنچ قسمت دوم / برای پردازنده میانرده مادربرد H670 بخریم یا B660 ؟

درگ بنچ آیتم جدیدی از رسانه بنچیمو است که در آن سعی داریم با گفتاری ساده، محصولات مختلف را به چالش بکشیم. در این بخش محصولات مختلف از حوزه های قطعات کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل، سیستم صوتی، تلویزیون و دیگر محصولات تکنولوژی محور می پردازیم و آنها را در بخش مشخصات فنی، اختلاف قیمت، عملکرد و ارزش خرید مورد بررسی قرار می دهیم. در این ویدیو قسمت دوم درگ بنچ را مشاهده می کنید که به ارزش خرید مادربردهای B660 و H670 نگاهی داریم.

در دومین قسمت از درگ بنچ به سراغ دو مادربرد B660 و H670 رفته ایم. دو مادربرد با چیپ ست هایی محبوب که برای پردازنده های میان رده نسل 12 اینتل ساخته شده اند. در واقع نگاه اصلی در این بخش به ارزش خرید بیشتر یکی از این مادربردها است. چنانچه پردازنده ای غیر از رده بالاهای نسل 12 اینتل را خریداری کرده اید، این بخش از درگ بنچ مناسب شما است.


درگ بنچ قسمت اول / مقایسه عملکرد RTX 3080 Ti و RX 6800 XT


هر دو مادربرد با سوکت LGA 1700 قادر به میزبانی از پردازنده های نسل 12 اینتل هستند. پردازنده هایی قدرتمند که با ساختاری متفاوت تواسنتند نظر بسیاری از کارشناسان و کاربران را جلب کنند. اما انتخاب یک مادربرد خوب برای این پردازنده ها شاید برای بعضی از کاربران سخت باشد. در این ویدیو نگاهی داریم به مشخصات هر دو چیپ ست، قابلیت ها، مزایا و معایب و ارزش خرید.

پست های مرتبط

طراحی حلقه شارژ MagSafe در آیفون 16 نازک‌تر خواهد بود

اطلاعات جدیدی از گوشی مورد انتظار Xperia 1 VI شرکت سونی منتشر شد

اپل وجود مشکل پخش نشدن صدای آلارم آیفون را تایید کرد