برترین بازی های کنسول PS4 در ماه فوریه 2019

بازی های بسیاری در این ماه برای پلتفرم های مختلف روانه بازار شد. بازی هایی که هر کدام به تنهایی می توانند مدت ها مشتاقان بازی را سرگرم کنند. در این بین کنسول دوستان و از همه مهتر پلی استیشن دوستان در این ماه بازی های بسیاری را دریافت کرده اند. البته شاید در این لیست بازی های مورد علاقه شما قرار نداشته باشد اما سعی کردیم بازی هایی را انتخاب کنیم که امتیازات خوبی را از وب سایت ها و منتقدین سراسر دنیا دریافت کرده اند.

جایگاه سوم : Dirt Rally 2.0

یک عنوان بی نظیر که شاید در نگاه اول ادامه بازی های مشابهی باشد که در این سلف ساخته شده اند. شاید Dirt Rally 2.0 یک عنوان مسابقه ای از نوع بیرون از جاده های آسفالت باشد، اما یادتان نرود که این عنوان نهایت هیجان را با گیم پلی عالی و فیزیک عالی تر از موارد گفته شده به شما هدیه می دهد.

اگر به دنبال عنوانی هیجانی از سری بازی های مسابقه ای هستید، شک نکنید که بازی Dirt Rally 2.0 یکی از بهترین های امسال است. البته اگر حساب بانکی پری دارید بهتر است همراه با این عنوان لاجیتک G29 را هم خریداری کنید تا در نهایت شما را با دمپایی از جلوی کنسول کنار بزنند!

جایگاه دوم : Metro: Exodus

سومین عنوان از سری مترو این بار با نام Metro: Exodus توسعه و انتشار یافت. عنوانی که همچون عناوین قبلی بر اساس رمان Dimitry Glukhovsky شکل گرفت و به نوعی آخر زمان را شرح می دهد. مترو اکسدس در سال 2036 و در کشور روسیه جریان دارد. عنوانی که ادامه داستان Metro Last Night را ممکن ساخته و بدور از مخفی گاه های زیرزمینی مترو، این بار در سطح زمین و با گیم پلی بی نظیر و قدرتمندی آدرنالین خون کاربر را بالا می برد.

با سلاح های مختلف این بار به جنگ دشمنان قدیمی یعنی حیوانات جهش یافته و البته انشان هایی که مانع از اقدامات شما می شوند می روید. یکی از مهمترین ویژگی های مترو اکسدس تصمیم گیری شما در طی کردن مراحل مختلف است. به نوعی این شما هستید که هیجان بازی را به بالاترین سطح خودش می رسانید. مترو اکسدس تا این زمان توانسته امتیازات خوبی را دریافت کند و می توان به عنوان یک بازی عالی به کنسول داران پیشنهاد داد.

جایگاه اول : Apex Legends

بازی Apex Legends به عنوان یک بازی بتل رویال، شوتر اول شخص توانست در کمترین زمان ممکن خود را بالاتر از رقبای اصلی برساند. بازی که با صحنه های تیراندازی جذاب و جالب، نظر بسیاری از منتقدان و گیمرها را به خود جلب کرد. به نظر بسیاری از وب سایت های فعال در این حوزه، هر کاربری که یکی از پلتفرم های ایکس باکس وان، کامپیوتر یا پلی استیشن را دارد بهتر است برای یک بار هم که شده این بازی را تجربه کند.

زمانی که به عنوان یک گیمر خود را در وسط بازی Apex Legends می بینید، دیگر تمایلی به توقف بازی ندارید. همین موضوع باعث شده تا بازی Apex Legends امتیازات بالایی را از منتقدان خودش دریافت کند و در این لیست به عنوان برترین بازی ماه فوریه قرار گیرد.

پست های مرتبط

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید